آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

بهار 92

1392/1/7 22:11
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو شده هوا گرم شده و درختها زودتر از سالهای پیش شکوفه دادن و ما هم وسوسه شدیم بریم به دل طبیعت و چه جای بهتر از کالج زیبا با اون همه خاطرات شیرین. تو عکسهای زیر کامل خوشحالی آرشیدا از دیدن اون همه گل و شکوفه مشخصه:

آبشار حرام او

چقدر خوشحالی!

با چه دقتی شکوفه ها رو میکنی

عاشقتم دختر کوچولوم

علی، عرفان و آرشیدا مشغول پیدا کردن مورچه

آرشیدا،زهرا و پرنیان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دوست جون مامان
9 فروردین 92 20:01
چه جای خوشگلی واقعا. موهای پاییزی و ناز ارشیدا چه خوشگل مثل طلا میدرخشه. قربون خنده ها و شادیهاش ایشالا شادی همیشه تو دلش باشه


ممنون دوست عزیزم
مهسا مامان کیارش
10 فروردین 92 21:25
فدات شم که اینقد خوشحالی واقعا توی این قشنگیه نور خورشید موهای طلایی آرشیدا جون چقد میدرخشه و این طبیعت رو زیبا و زیباتر کرده عاشقتم پرنسس کوچولوی ناز


مرسی مهسای مهربون. بوووووس
مامان آناهیتا
20 فروردین 92 15:12
سلام عزیزم
سال نو بر شما مبارک . دختر نازی دارید خدا حفظش کنه براتون ز آشنایی تون خوشحالم


ممنون مامان اناهیتا
مامان یلدا و سروش
23 فروردین 92 12:26
چه دخمل نازی شده این ارشیدا من. خواننده خاموش بودم مدتی وب دخملی رو گم کردم حالا خوشحالم که دوباره پیداش کردم. سال نو هم بر تو عزیزم مبارک باشه


مرسی مامان یلدا. امیدوارم شما هم سال پر از خوشی در پیش داشته باشید
قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
5 تیر 92 16:12
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
فندق
23 مهر 92 18:20
چقدر اسمش برازندشه...



ممنون عزیزم