آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

این روزهای ما

1392/3/23 10:51
976 بازدید
اشتراک گذاری

اینروزها با رفتن به کلاس زبان و نقاشی و ژیمناستیک میگذره و چه شیرین هم میگذره. کلاست که تموم میشه تند تند برام حرف میزنی این که چی یاد گرفتی چیکار کردی کی شیطونی کرد و خانم مربی دعواش کرد و ...............

انقدر عشق میکنم که با من در مورد همه چی حرف میزنی. این اخلاقتو خیلی دوست دارم.

این هم یه سری عکس که آرشیدا خانوم مشغول چیدن و خوردن آلبالوهای باغ پدرجونش هست:

 

اینجا هم ذوق زده ای بخاطر بالا رفتن از اسب:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

ندا مامان فرشته
27 خرداد 92 15:35
نازی دخمل
خدا حفظش کنه
چقدر شیرینه دیدن ثانیه ثانیه بزرگ شدن بچه ها
مخصوصا دخترا که حسابی از ادم دل میبرن با کاراشون


مرسی عزیزم واقعا هم همینطوره
دوست جون مامان
1 تیر 92 16:25
ای جانم . چقد دلم براتون تنگ شده


ما هم دلمون یه عالمه تنگ شده خاله جون بیا پیشمون دیگه
مامان یگانه و ریحانه
4 تیر 92 20:04
سلام خانومی
خوبین؟
چقدر خوشمزه میخوره این آلبالوها رو نوش جونت


سلام.ممنونم شما خوبی؟ مرسی
خاله ی آریسا
10 تیر 92 12:23
چه عکسای نازیییییی مخصوصاً اونی که از اسب بالا رفتی خیلی خوبه که دختر همه چیزو برای مامانش تعریف کنه . بوووووووووووس برای گل دختری


ممنونم .
یه رهگذر
17 تیر 92 14:24
سلام
هزار ماشاالله به دختر نازتون.... با دیدن عکس ها و کارهاش دلم ضعف رفت... چه لباس های خوشگلی براش می خرید و چقدر قشنگ ژست عکس می گیره.... همیشه دوست داشتم بچه ام پسر باشه ولی الان فکر کنم نظرم عوض شد....
خدا حفظش کنه براتون


سلام عزیزم...مرسی شما زیبا میبینید...
ابوالفضل وزینب
24 تیر 92 0:18
نازی دخملیییییییی
وای نمیدونین چقدر دلم براش تنگ شده بود بوووووووووووووووووووس


مرسی که میاین پیشمون
الی
25 تیر 92 14:13
سلام اگر دنبال یه سایت لباس زنونه و بچگونه می گردین که هم لباساش خوشگل باشه و هم قیمت مناسب یه سر به این سایت بزنید خواهش مندم اگر خرید انجام دادین نام معرف رو الهام 690 وارد کنید ممنون http://mercato.ir/
مامان نرگس جون
2 مرداد 92 13:37
سلام پری خوشگل و ناز ...
من اسمم نرگسه به وبلاگ من سر بزن خوشحال میشم.


سلام نرگس جون حتما میایم