آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 29 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

تقديم به خواهر مهربانم،مادر فداكارم و تمام مادران دنيا...

1393/1/11 15:56
1,603 بازدید
اشتراک گذاری

به من گفته بودند عشق را در جایی می توان یافت که زندگی باشد، که زیبایی باشد.

گفته بودند عشق در روییدن است، در دل سپردن.

و من به جستجوی عشق برآمدم و آن را در رویاندن دیدم، در زندگی بخشیدن.

عشق را در جان کسی یافتم

که وجودش را فداکارانه، ایثار کرد

تا تجسم عشقش، خورشید تابناک حیات دیگری باشد.

آن کسی که تمام شادی های دنیا را در شنیدن ضربان های قلب کودکش خلاصه کرد.

کسی که خداوند ماهتاب عشق در زمینش نامید.

من، عشق را در تلالو چشمان کسی یافتم

که اولین گام های کودکش را به تماشا نشسته بود.

عشق را در دستان لرزان کسی دیدم

که پیشانی تب دار فرزندش را نوازش می کرد.

من، عشق را در آغوش گرمی دیدم

که همواره، گرم و گشوده و پذیرا است.

و قلبی که هرگز از تپیدن، تنها برای دیگری باز نمی ایستد.

آری، عشق، منتهای عشق، این است:

فرشته بودن اما بال های خود را به دیگری بخشیدن...

عشق این است:

مادر بودن…

 

 

پسندها (6)

نظرات (4)

ندا مامان فرشته
21 فروردین 93 1:49
احسنت بینهایت عالی بود واقعا لذت بردم مادر مادر مادر
خاله ی آریسا
27 فروردین 93 12:10
سال نو مبارک ایشالله همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید تولدت مبارک گلم ********************** ممنون عزیزممممممممممم
Elissa JOoOon
16 اردیبهشت 93 14:10
سلام خاله جونیاااا من بعد مدن ها برگشتم وآپم خوشحال میشم بیاین
لاله
1 مرداد 93 2:17
سلام. مثل اینکه خیلی وقته متنی به وبلاگتون اضافه نکردین. منتظرتون هستیم ماشالله خدادخترت رو حفظ کنه. از طرف من ببوسش
کسی که عاشقانه به تماشای ثانیه های زندگیت دل بسته.
پاسخ
سلام.بله متاسفانه فرصتم خیلی کم شده، ممنونم ازتون دوست عزیز