آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

وقتی خاله فاطمه حس مادرانه اش به ارشیدا گل میکنههههههههههه!

1392/6/20 13:37
959 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comهمیشه سعی کردم با یکی یه دونه ام اینطوری باشم:



به جای آن‌که انگشت اشاره‌ام را به سوی او بگیرم،
کنارش می‌نشینم
انگشت‌هایم را در رنگ فرومی‌برم و با او نقاشی می‌کنم
بیشتر از آن‌که به ساعتم نگاه کنم، به او نگاه میکنم...

به جای اصول راه رفتن، اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین می‌کنم
از جدی بودن دست برمی‌دارم و بازی را جدی می‌گیرم
با او در جنگل می‌دوم و با هم به ستارگان خیره می‌شویم
کمتر به او سخت می‌گیرم و بیشتر همراهی‌اش می‌کنم
اول احترام به خودش را به او می‌آموزم، بعد احترام به دیگران را
بیشتر از آن که عشق به قدرت را یادش بدهم، قدرت ِ عشق را به او می‌آموزم...

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان مریم
28 مهر 91 0:16
فدای خواهر کوچیکم بشم که همش مثل یه مادر مراقب آرشیدای من بود. وقتای که من دانشگاه میرفتم یا سرکار اون بود که با محبتهاش حواسش به دخترم بود. کاش میشد محبتهاتو جبران کنم