آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

مامان مهربون یا مامان جدی؟

1392/1/18 0:04
1,555 بازدید
اشتراک گذاری

دردل کردن با شما رو دوست دارم. اینکه بشینیم دوتایی و از همه چی برات تعریف کنم. از اتفاقات روزمره گرفته تا شادیها و دلتنگیهام. و چقدر خوب میفهمی و درکم میکنی و آرومم میکنی.

امشب از اون شبهای بود که داشتم برات توضیح میدادم که چرا چند روزه بی حوصله و عصبی هستم. با شیطنت نگاهم میکردی و میخندیدی بعدش گفتی: مامان میدونی یه وقتهای شدیدا دعوام میکنی اون موقعها مجبورم تو دلم بهت حرفهای بد بزنم. یه لحظه قلبم ایستاد گفتم دارم با این بچه چیکار میکنم؟تازه من که خودم رو ادم خونسرد و صبوری میدونم. پس آرشیدا چی میگه؟؟؟ ازت پرسیدم: چی بهم میگی؟ گفتی: میرم پشت مبل و تو دلم میگم مامان دیگه عسلم نیست،مامان دیگه گلم نیست.

دچار یه تناقض تربیتی شدم. واقعا موندم چیکار کنم. همیشه تو تربیتت تزم این بود که باهات مهربون باشم و بهت یادت بدم که هم مادر و دختریم هم دوست. سعی میکنم کمتر دعوات کنم جز وقتهای که کارهای خطرناک انجام میدی مثل بی توجه دویدن تو خیابون.اما الان انگار به یه مرحله ای رسیدم که ترس برم داشت از این همه انعطاف پذیری در برابر شما.جدیدا به حرفهام بی توجه شدی و کار خودت رو انجام میدی. نمیدونم من بال و پرت رو بسته ام و نمیزارم مستقل بشی که اینجوری داری واکنش نشون میدی یا اینها اقتضای سنیت هست؟نمیدونم باید باهات جدی برخورد کنم تا بیشتر به حرفهام توجه کنی یا اینکه همین روند فعلی رو ادامه بدم؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله جون
24 فروردین 92 23:23
الهی خاله فدای تو بشهههههههههههههههههه دختر عاقل من عزیزدلممممممممممممممممممممممممممم
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 19:34
عزیزم نگران نباش بعضی وقتها هم جدیت لازمه البته از نوع مهربونیشاینام واسه آرشیدا جووووووون


ممنون از دلداریت
دایی نی نی ها
5 مرداد 92 9:25
با سلام وتبریک به خاطره وبلاگ قشگتون اگه دوس دارین وبلاگتون ازاینم قشنگتربشه با سفارش طراحی قالب ورودی وبلاگ با عکس نی نی خودتون و طراحی آلبوم عکس از یک روزگی نی نی تا الان ودیده شدن دربالای وبلاگ فقط طراحی قالب 20000ریال طراحی آلبوم عکس 20000ریال درکل با 40000ریال وبلاگ دلبنده خودتون رو زیبا تر کنید هزینه طراحی بصورت شارژ ایرانسل پس از دریافت طراحی تحویل گرفته میشود منتظره هستم اگه دوس داشتین سفارش بدین دربخش نظرات وبلاگ به من اطلاع بدین تا در کوتاه قالب ورودی وآلبوم عکس رو طراحی کنیم برای نمونه میتونید وبلاگ خوده مارو ببینید قالب ورودی میتونه در راسته جشنواره باشه مونده به سلیقه خودتون