آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

بهانه های جدید دخملی

1392/10/26 22:56
899 بازدید
اشتراک گذاری

وای خدایا نمیدونم این حرفها رو از کجا یاد میگیری؟ دو سه شب پیش ازم پرسیدی مامان عمه یعنی چی؟خاله یعنی چی؟منم برات تعریف کردم غافل از اینکه شما داری مقدمه چینی میکنی. چون بعدش به من گفتی من عمه میشم یا خاله؟ و گفتن هیچکدوم من همانا و دو ساعت گریه کردن شما هماناکلافه

و اصرار و اصرا که باید یه نی نی داشته باشیم. میگفتی من فقط تنهام بقیه خواهر و برادر دارنابرو میگفتی پانیا هست اما برامون کافی نیست. ما یه نی نی برای خودمون میخوایمنگران

خلاصه اینکه این قصه سر درازی داره...... چون باز هم بعداز ظهر همین برنامه رو داشتیم. با این تفاوت که آخرش بهم گفتی حالا که تو نی نی نمیاری خودم بزرگ شدم نی نی میارمقلب

 

 

 

خوب من

برای تک تک گلهای نشسته بر لبت ، آن دم که لب به خنده میگشایی

خدا رو شاکرم.

پسندها (2)

نظرات (3)

دوست جون مامان
28 دی 92 16:48
ای جانم خوبه لااقل ی راهی پیدا کرد ************* راهش هم فقط برای خودش کاربرد داره
مامان مهرناز
1 بهمن 92 22:20
عزییییییییییزم خوب براش نی نی بیارین ********************
کارلی
1 اردیبهشت 93 13:41
فداش بشم با این استدلالش ******************