آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

دختر شاعر من

1390/9/22 9:41
901 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بازیهای مورد علاقه جفتمون اینه که اسم یه موجودی(چه حیوان چه اشیا) رو میگیم و اون یکیمون باید به حالت شعر توصیفش کنه.از همون بار اولی که این بازی اموزشی رو شروع کردیم ذوق فراونی نشون دادی و شعرهای قشنگی هم گفتی. ولی مامان فراموشکار حواسش نبود اون شعرهاتو یادداشت کنه ولی قول میدم از این به بعد اینکار رو انجام بدم . اینم یه نمونه از کارات که حفظ شدم:

من میگم گاو. شما هم با اهنگ میخونی: گاو دم داره.....شاخ داره.....علف میخوره......گاو گاو گاو

البته گاهی شعرهات در حد یه جمله میشه مثل این:

من میگم خرگوش.شما هم میخونی: خرگوش میپره و بعد چنان معصومانه نگاهم میکنی تا من از سر ذوق دو متر بپرم هوا و محکم بغلت کنم و بگم :قربون دختر شاعرم بشممممممممممممم.

البته این بازی که ایده خودم هم بوده (مامانی بذار یکم از خودم هم تعریف کنمچشمک) باعث شده شما به همه چیز دقت کنی تا بتونی توصیفشون کنی و هم اعتماد به نفستو بالا برده. دوست داری تو جمع این بازی رو انجام بدی و از اونجاییکه حسابی تشویقت میکنن احساس غرورمیکنی این از اون لبخند ملیح و گردن برافراشتت مشخصه.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عسل
22 آذر 90 10:23
آخی چه دخمل نازی ماشالله
بهروز
19 مرداد 91 4:31
اگر علاقه مند به اشعار عاشقانه هستيد ميتوانيد در آدرس زير مجموعه اي از اين نوع اشعار را با عنوان خزان عشق مطالعه بفرمائيد ضمناً مدير محترم اين وب در صورت تمايل ميتواند اين اشعار را در وب خود درج نمايد http://www.behrouzonline.blogsky.com/1391/05/17/post-19/