آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

پیک نیک

1391/2/31 22:23
682 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر امروز خسته بودم بعداز ظهری خوابیدم اما شما خوابت نمیبرد یه کم برنامه کودک تماشا کردی و بعدش که حوصله ات سر رفت شروع کردی به بیدار کردن من. فدات بشم که انقدر مهربون از خواب بلندم کردی هی نازم کردی دستتای کوچولوت رو روی صورت میزاشتی بوسم میکردی اونم نه یکبار. مامان قربون اون دل بامحبتت بشه. منم که از این بوسه های کوچولو و شیرین مست مست شدم خودم رو به خواب میزدم تا تو بیشتر نوازشم کنی. عاشقتم عسلم.

غروب هم با خاله نغمه(دوست مامانی) و دختر نازش نیوشا رفتیم ساحل. کلی شما دو تا تو ماسه ها غلت زدید و بازی کردید. بدون هیچ توضیح اضافی میرم سراغ عکسها:

ماسه بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان فاطمه گلی
1 خرداد 91 0:30
ارشیدا خیلی نازی قربونت برم خانمی خوشگل بااون موهای عروسکیت


مرسی عزیزم
رویا
1 خرداد 91 15:51
ماشالا خودش خوکشله عکسای هنری هم ازش میگیری عزیزم
عمه ی لارا
10 خرداد 91 10:51
سلام مامانی ممنون به ما سر زدی من هم شما رو لینک کردم به جمع دوستان ما خوش اومدی.این خوشگل خانم چقدر نازه ماشالا براش اسپند دود کن
مهربانو
31 تیر 91 11:51
ای جانم دلم براش تنگ شد عکساشو دیدم


از بس بیمعرفتی..........حالا من هیچی برای دیدن ارشیدا هم که شده یه سر به ما بزن