آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

هر جا هستی بیا پیش من.

1391/6/1 22:41
537 بازدید
اشتراک گذاری

 

به هر ترفندی که شده خودتو تو بغلم جا میدی و میگی ببین هنوز بزرگ نشدم و سعی میکنی که پاهات رو حسابی جمع کنی و وانمود کنی هنوز بچه ای................ عزیزم معلومه که تو بغلم جا میشی. اگه سالها بگذره اگه مامان پیر بشه بازم آغوش من برای شماست. هر وقت دلت گرفت هر وقت خواستی یه دل سیر گریه کنی یا اینکه از خوشحالی بپری بغل کسی بدون که من هستم. دلم میخواد یه مادر خوب و یه دوست خوبتر برات باشم

ارشیدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

❤مامان آزی❤
2 شهریور 91 15:40
اااااااااااااااااااااااااای جووووووووووووونم قربونت برمممم من خوشگل خااااله


خدا نکنه خاله جونی. بوووووووووووووووس
ابو الفضل و زینب
6 شهریور 91 17:51
عزززززززززززززززززززززززززززززززززیز خاله ...... دوووووووووووووووووووووووستت دارمممممم
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 12:12
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


حتما طاهره جان. امیدوارم امیر علی موفق بشه
سپیده
12 شهریور 91 18:43
سلام . مسابقه شماره 3 شروع شد. دوست داشتید دختر گلتون رو شرکت بدید.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سپیده جان ممنون از اطلاع رسانیتون