آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

رنگ و بوی زندگی من

1391/8/4 9:23
1,165 بازدید
اشتراک گذاری

 

سرگرمی این روزهای ما شده برنامه دس دستی. صبحها و عصرها منتظریم که کی شروع میشه و البته من مشتاق تر از آرشیدا هستم برای دیدن این برنامه هفت دقیقه ای. شبها هم که خودمون به تقلید از این برنامه با سایه دستمون کلی بازی میکنیم. در مجموع دست این خانم نگار استخر درد نکنه که سرگرممون کرد. راستی رفتم دو تا چشم عروسک خریدم و برای آرشیدا یه دس دستی درست کردم که اینم عکسش و دستهای تپل عروسک من:

دس دستی

niniweblog.com

عاشق همه چیزهای هستم که مربوط به شماست حتی تصویر دست کوچیک شما روی دیوار سالن. دلم نمیاد پاکش کنم و به پیشنهاد یکی از دوستان میخوام دورش قاب بگیرم.

نقاشی دست دخملی

niniweblog.com

آرشیدا منتظر برای رفتن به کلاس زبان:

niniweblog.com

آرشیدا و باباش در حال نقاشی: 

نقاش کوچولوی من

niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمیرا،مامان آریامهر
30 مهر 91 23:41
عزیز دلم چقدر نازه
من آپم خواستی بیا


ممنون سمیرا جان. آریامهر ناز رو ببوس
فاطمه
30 مهر 91 23:42
دخترتون خیلی نازه







ممنون فاطمه جون
دوست جون مامان
1 آبان 91 16:15
این فرشته چه بلایی شده
فسقلی



کجاشو دیدی دوست جونی. امروز داشتم میرفتم بیرون رژ قرمز زدم بهم میگه اون روسری قرمزت رو هم بزار تا ست بشه.......... دیگه فکر کن
دوست جون مامان
2 آبان 91 16:25
ای جانم
حالا سرت کردی؟


مگه میشد سلیقه دخملی رو اجرا نکرد؟
زینب و ابوالفضل
3 آبان 91 15:07
ای جوووووووووووووووووووووووونم


مرسی خانمی
مامان سویلا
7 آبان 91 2:17
سلام مامان ارشیدا خانم ناز من هر از گاهی به وبلاگتون سر میزنم ببینم ارشیدا خانم چیکارا میکنه راستیتش من هم برای دخترم وبلاگ درست کردم ولی عکس هاشو نمیتونم بیارم یعنی نمیتونم اپلود کنم اصلا نمی دونم کجا باید اپلود کنم اگه کمکم کنید خیلی ممنون میشم


ممنونم عزیزم. جواب سوالت رو تو وبلاگت نوشتم
دوست جون مامان
9 آبان 91 13:12
میدونستم هر چی بگه گوش میدی)
ای جان


چه کنم دیگه؟
اوا مامان رهام
14 آبان 91 16:01
عزیزم تو چه قدر دلبری


ممنون اوا جون