آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

بازی با برگهای پائیزی

1391/8/15 20:24
482 بازدید
اشتراک گذاری

جدیدا از آهنگ گل پری جون خوشت اومده و مدام باید این آهنگ رو برات بزاریم اونم با صدای بلند. هر کی هم که از کنارمون رد میشه یه نگاه خردمندانه به این مادر و دختر مشعوف میندازه. چه کنیم دیگه دختری دلش میخواد. دیروز ازم خواستی بریم پائیز بازی ما هم  رفتیم کالج و کلی بهمون خوش گذشت:

عاشق اون دستهای کوچولو هستم

داری برای کاردستیت برگ جمع میکنی

اینم یه کاردستی هنر مادر و دختر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سپیده
14 آبان 91 12:15
سلام. وبلاگ "کودک من" مسابقه شماره 3 رو شروع کرد. دوست داشتید شرکت کنید. با تشکر http://koodakeman91.niniweblog.com
دوست جون مامان
16 آبان 91 11:59
الهی. خوشگل خانوم با موهای نازش
دوست جونی تصمیم گرفتم همه جا برات پیام تبریک بذارم تا از هر دری برات شادی و خوشبختی وارد بشه
تولدت مبارک دوست عزیز من


مرسی دوست مهربون و خوش قلب من. برات ارزوی بهترینها رو دارم
زینب و ابوالفضل
17 آبان 91 16:14
الهی قربونت برم خالهههه


مرسی خاله مهربون. زینب کوچولو رو ببوس
آریانا
30 آبان 91 19:04

آرشیدای خوشگلم دوباره موهات بلند میشه پرنسس خوشگلم



ممنون اریانا جون