آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

ماه تولد دختر کوچولوی من

1391/12/6 11:12
1,180 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونی چقدر عاشق ماه اسفند هستم. همش هم به خاطر تو هست.از روز اول اسفند دلم یه جوری میشه درست مثل همون موقع که تو دلم بودی. ذوق اومدنت رو دارم انگار هر سال اسفند که میشه باز متولد میشی باز متولد میشم.ممنون که اومدی مهمون خونه ما شدی. ممنون که هستی تا من زنده بودن رو بفهمم. ممنون که صدای خنده ات، صدای گریه ات، لج بازیهات تو فضای خونمون پیچیده. خدایا شکر،شکر،شکر

خدا جون خودت مواظب جوجه کوچولوی من باش.

 

جدیدا رفتی تو فاز این جور ژست ها:

 

فدای ژستت

جمعه رفتیم کالج. این هم عکسهاش:

اینجا سردته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله ندا
6 اسفند 91 19:52
سلام قندعسل...خدا ملوس خانوم رفته برف بازی...خداحفظش کنه الهی... ببوسش ازطرف من...
مامان صبا
6 اسفند 91 20:35
دختر خوشگل من همیشه لبات خندون باشه، جلو جلو تولدت رو تبریک میگم انشا... صد ساله بشی
بوس بوس


ممنون مامان صبا
مرجان مامان آران
7 اسفند 91 14:28
قربون ژستای خوشگلش
مامان سحرناز
7 اسفند 91 23:35
سلام خوشگلم ،سفیدی برف رو نگاه کنیم یا لطافت روی تو رو گل من مامانی ماشالله دخترت خانومی شده برای خودش خدا حفظش کنه .... تولدتم پیش پیش مبارک خانوم خوشگله
بهاره مامان ونداد
8 اسفند 91 1:41
وای عزیزم فقط 4 روز دیگه تولدته از حالا میگم مبارک
مهسا مامان کیارش
17 اسفند 91 0:02
الهی من فدای اون ژستای قشنگت و خود ملوست بشم خیلی خیلی دوست داشتنی هستی عروسک
دوست جون مامان
1 فروردین 92 15:50
قربون ژستاش برم من


مرسی دوست جونم