آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

وقتی مامان آرایشگر میشود................

1390/9/19 17:28
614 بازدید
اشتراک گذاری

      عزیز دلم، عذاب وجدان دارم    niniweblog.comبا اینکه فقط دو سانت از موهات رو 

کوتاه کردم اما احساس میکنم کچلت کردم.    niniweblog.com  میخواستم ببرمت 

آرایشگاه اما دوست نداشتم موهات زیاد کوتاه بشه و از اونجایی که وقتی به

ارایشگر بگی یه سانت کوتاه کنه ده سانت کوتاه میکنه بنابراین امروز خودم

دست به کار شدم و موهاتو کوتاه کردم. در ضمن این دومین بار بود موهاتو کوتاه

میکردیم یکبار وقتی ده ماهت بود و یک بار هم امروز.قربون موهای مجعدت بشم.

نکته جالبش اینجاست که تا یک سالگی موهات صاف بود.بابایی که عاشق

موهاته     niniweblog.com    .   اون موقعها که تو دلم بودی بابایی همش میگفت دلم

یه دختر میخواد که موهاش فر باشه بعدش هی برام قر بده و موهاشو افشون

کنه. ♥ ♥ ♥  niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

dp
19 آذر 90 22:24
با سلام . ملیسا خانم منتظر شماست . خوشحال میشیم با حضورتون وبلاگ ملیسا جان رو منور کنید
fateme
19 آذر 90 23:22
عزیزدل خاله از دسته این مامانیت چیکار کنیم اخه؟!!!!! چه بلایی سر موهای نازت اومده؟؟؟ مامانیه ارشیدا نکنننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن!!!