آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

محرم امسال

1390/9/14 15:36
527 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما به محرم، به غصه و غم مهدی

                                         به چشم کاسه خون و به شال ماتم مهدی

سلام ما به محرم، به شور و حال و عیانش

                                        سلام ما به حسین و به اشک سینه زنانش

راستش مامانی، امسال اصلا نشد بریم مسجد برای عزاداری.امشبم که شب تاسوعا هست شما بدجوری مریض شدی و من و بابایی بردیمت دکتر و برای اولین بار برای دختر نازم آمپول تجویز شد.منم که خوذم حسابی میترسم از آمپول.رفتیم بیمارستان توی راه همش ازم میپرسیدی کجا داریم میریم؟چرا؟منم واصه اینکه نترسی گفتم میخوایم بریم پرستارهای مهربون رو ببینیم.اما از شانس بد ما پرستارها همشون اخمو بودن و حتی جواب سلامت رو ندادن. مامان قربونت بشه که با اینکه دو تا آمپول زدی زود گریه ات بند اومد و اروم شدی.فدات بشم که مامان رو اذیت نمیکنی.اومدیم خونه بابایی رفت مسجد و من هم مشغول پاشویه شما شدم.شکر خدا بهتر شدی و یه کم غذا خوردی.الانم خوابیدی ولی من از ترس اینکه مبادا شب دوباره تبت بره بالا خوابم نمیبره.فردا هم نمیریم مسجد تا حال گلم بهتر بشه.ولی دلم برای عزاداری تنگ شده.دوست داشتم امسال شما هم در عزاداری شرکت کنی.

اینم یه عکس از دختر مریضم با چشمای قرمز:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان نگار
14 آذر 90 0:35
ماشاا... چه دختر ناز و بانمکی دارید انشاا... زود زود حالش خوب میشه خدا براتون حفظش کنه به وبلاگ ما هم سر بزنید
مامان نوژا
14 آذر 90 0:38
هزار ماشالله به این دختر نمکی .امیدوارم زود خوب بشی گلم.به ما هم سر بزنید
مامانی فری
14 آذر 90 11:19
خوشحال میشم به وب من سر بزنین درخواست یه مادر بزرگ که برای نوه گلش وبلاگ نوشته در ضمن از خوندن وبلاگتون خیلی لذت بردم


ممنون.حتما بهتون سر میزنم چه مامان بزرک باحوصله ای.
masi
15 آذر 90 1:38
salaaaaaaaam khale jo0n.chera fadat sham.delam vasat tang shod.mariz shodiiiiiiiii.vay ampolam dashtiiiiii:
khoda kone zod khob shi bo0sss ajijam


salam khale mehrabo0000oooon.man va mamani ham delemon barat ye zareh shodeh.hezar ta bus
مامان مه راد
23 آذر 90 9:47
سلام . وبت قشنگه از اون قشنگتر دختر گ لت. ایشالا که همیشه سلامت باشه .


مرسی عزیزمممممم