آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

دوستت دارم نبض تپنده زندگی

1390/10/1 10:46
605 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

دختر ناز من،دلم میخواد تو هر سطری تو هر کلمه ای داد بزنم که عاشقتم. روزی صد هزار بار میبوسمت.شما هم با اون دل کوچیکت کارای میکنی که منو تا عرش میبره: وقتای که دستای کوچیکت رو دور گردنم حلقه میکنی، وقتی هر لحظه بهم میگی دوست دارم عاشقتم یه دنیا، شبا که فقط رو دستای من خوابت میبره، نیمه های شب که تو دل خوابی و صدام میزنی مریم کجایی و تو خواب بهم میگی دوستت دارم، روزای که با هم خاله بازی میکنیم یا وقتای که میگی مامان من سیندرلا هستم بعدش میگی نه یه شاهزاده واقعی هستم، شبا موقع خواب که حتما باید برات کتاب بخونم تا خوابت ببره، صبحها که تا پا میشی دمپایی تو میپوشی و با قدمهای تند میای پیشم موهات دور سرت میرقصن و اون صورت پف کرده قشنگترین تابلوی هستش که تو عمرم دیدم، وقتای که از ذوق کاری که برات کردم می آیی و غرق بوسم میکنی،حتی روزایی که میگی خاله فاطمه مامانم هست،یا روزایی که از عطری که زدم ایراد میگیری و میگی چه بوی بدی......................

niniweblog.com

 

 

                                         niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)