آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

من و دخترم

1390/10/13 17:38
869 بازدید
اشتراک گذاری

میدونی این روزا عاشق چیت شدم اینکه دوست داری شبها فقط پیش من بخوابی اونم روی دستم، اینکه قبل از خواب کتابت رو میاری و تو تخت برات شعر میخونم تا خوابت ببره، اینکه  نیمه های شب هی به صورتم دست میکشی تا مطمئن بشی من هستم، اینکه صبحها از روی صدای پاهات میفهمم بیدار شدی و دستامو باز میکنم تا تو بیایی تو بغلم و وقتی میخوام برم برات صبحانه آماده کنم با بغض میگی مامانی چرا منو جا میذاری، اینکه صورت خواب آلود و پف کردتو خیلی دوست دارم .........................

اینم چند تا عکس از دختر نازم:

قربون اون ژستت بشم niniweblog.com

کجا فرار میکنی اروم بگیر تا ازت عکس بگیرم   niniweblog.com

باز که عروسکهای خاله جون رو کش رفتی شیطون اونا یادگاری هستن niniweblog.com   

 

عاشق این عکستم نمیدونم منو یاد کی میندازی     niniweblog.com

اینجا هم که محو تماشای تلویزیون هستیniniweblog.com               

آخه اونجا جای نشستنه   niniweblog.com

نیمرخ رو نگاه کن niniweblog.com

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سيد علي
13 دی 90 17:27
عزيز خاله، وان يكاد بذار بالاي وبلاگ عروسكت،ماشاءالله خيلي خوشگله،خدا حفظش كنه

ممنون عزیزم
dp
13 دی 90 19:10
سلام . ملیسا خانم ما درسته که نمی تونه خودش بنویسه و از شما دعوت کنه ، اما بنده از طرف این فرشته آسمونی از شما عزیز ، دعوت می کنم کلبه مجازی ملیسا جوون رو منور کنید . خیلی خوشحال میشم تا از خودتون هم یک یادگاری برای دخترم به یادگار بزارید . منتظرتون هستیم .
مهتاب
25 دی 90 11:23
عزیزم من مهتاب ام از نی نی سایت میشه لاهیجان و کامل برام توضیح بدب؟ هواش ؟ امکانات ؟ فاصله تا تهران ؟؟؟؟؟؟؟؟
maman e maneli
25 دی 90 23:43
salam hezar hezar mashaalah kheiliiiiii dokhmaletoon naze web zibaee darin khoshhal misham be ma ham sar bezanid

مرسی عزیزم حتما به وبلاگ مانلی عزیز سر میزنم
تیفانی
26 دی 90 13:03
سلام خیلی وبلاگ خوبی دارید
هزار ماشالله به آرشیدا خانم خدا زیر سایه شما حفظش کنه


ممنون تیفانی جان خوشحالم کردی که به وبلاگ دخملم سر زدی