آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

مامان من دیگه بزرگ شدم

1390/10/7 14:11
598 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من قربونت بشم، عزیز دلمی. خودمونیما خوب مامان رو از رو بردی، هی من

تنبلی میکردم هی امروز و فردا میکردم که دخمل گلم خودش خسته شد و به من

 گفت مامان من دیگه بزرگ شدم پوشک نمیخوام............ niniweblog.com

پریشب دیگه اراده کردی و منم در نهایت تنبلی مجبور شدم از پوشکت بگیرمت niniweblog.com.دختر بزرگ من الان دو سال و ده ماه و شش روز داره. عاشقتم گوله

 نمک...............نکن اینکار رو با من. راستی هر وقتم که دستشویت میگیره این

 شعرو برام میخونی: niniweblog.com

 

 

          مامان بدو جیش دارم                       فوری خیلی کارم

         لگن بذار برایم                                 تا خیس نشه شلوارم 

 

 

                                          niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)