آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

آرزوی منی

1390/12/12 0:02
670 بازدید
اشتراک گذاری

تمام لحظه های عمرم بدرقه نفس کشیدن توست

عزیزم به خاطر همه آرامشی که از تو دارم خدا را شکر میگویم
به پاس تمام خوبیهایت بهترینها را برایت آرزو میکنم . . .

 تولدت مبارک

فردا تولد عزیزدلم هستش مامانی تولدت مبارکککککککککککککک

تولدت مبارک

خوشبختی من در بودن باتو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

 آرشیدای عزیزم فردا سومین سالگرد تولدت هست. منم دلم خواست اولین نفری باشم که بهت تبریک بگم. هر چند شما بدجوری سرما خوردی و فقط سرفه میکنی امیدوارم تا فردا بهتر بشی. الهی قربونت بشم که عاشق تولد و فوت کردن شمعی. زودتر خوب شو عسلم

بعدا نوشت: عروسکم خیلی بی حاله. تو این دو روزه چیزی نخورده چشمهاش گود افتادن خیلی براش نگرانم. به همین خاطر جشن تولدش رو چند روز دیگه میگیریم تا حسابی سرحال شده باشه. امروز هم کلاس زبان داشت میخواستم یه کیک ببرم کلاسش تا با دوستای کوچولوش هم جشن بگیره اما این برنامم هم عقب افتاد. خدا جون نی نی همه رو حفظ کن نی نی منو هم در پناه خودت بگیر.

خدایا ممنون که این فرشته کوچولو رو تو دامنم گذاشتی ممنون که اجازه دادی بزرگ شدنش رو تا به اینجا ببینم خدا جون ممنونتم بابت تمام داده ها و نداده هات. خدای بزرگ تنها آرزوم اینه که دخترم رو هیچوقت تنها نزاری لحظات زندگیش رو پر از آرامش کن خدا جونم مراقب دخترم باش.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

رویا
11 اسفند 90 13:44
تولدش مبارک
ایشالا که سالم باشه وهمیشه زیر سایه شما


ممنون از لطفت رویا جان
ناهید مامان اروین
12 اسفند 90 14:10
کم پیدایی خانوم..به ما سر نمیزنی...با اخرین پست به روزم