آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

نمکدون

1390/12/5 23:10
481 بازدید
اشتراک گذاری

 چقدر بامزه ای دختر. کشتی منو با این حرف زدنت.......اینم شرح مکالمه شما و بابایی که باعث شدی قیافه من و بابا اینجوری بشه:www.smilehaa.orgwww.smilehaa.org

آرشیدا(با صدایی گرفته و بغض آلود)www.smilehaa.org : من دوست دارم این خونه نباشم. میخوام از اینجا برم

بابایی(متعجب):چرااااااااااااااااااا

آرشیدا:این خونه رو خراب کنیم یه خونه جدید بسازیم

بابایی:کجا بسازیم؟

آرشیدا(مظلومانه) www.smilehaa.org:یه خونه کنار مادر جون بسازیم

قربون اون دل کوچیکت بشم که انقدر مادر جونت رو دوست داری.Smiley

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان سحرناز
6 اسفند 90 1:32
سلام مامان آرشیدا جون ماشاله به این دختر نازتون ، اجازه دارم لینکتون کنم ؟ و شما هم منو لینک کنید؟ ممنون میشم
گیلدا
7 اسفند 90 15:11
وای خدایا چقدر این دخترتون نازه هزار ماشاله خدایا به ما هم یه دونه دختر این شکلی عطا کن همین شکلی موهاشم این جوری باشه حسودی رو دیدی؟


گیلدا جان امیدوارم خدا به شما هم یه دختر بامزه و ناز بده برات ارزوی بهترینها رو دارم