آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

اولین پست 1391

1391/2/24 20:03
549 بازدید
اشتراک گذاری

آدم اســـت ديگر...
گاهي دلـــش مي‌خواهد كسي‌ مـــوهايش را نوازش كند ،
بوســه بر گونه اش بزند....
و آرام زير نرمــه گوشش بگويد :
"دوســـتـت دارم"
آدم است ديگر...

عزیز دلم با کلی تاخیر سال نوت مبارک.این روزها انقدر سرگرمی و گاهی هم دغدغه دارم که فرصتی برای نوشتن ندارم.کلی حرف برای نوشتن و عکس برای یادگاری دارم اما میزارم برای بعد. دوست داشتم اولین پست٩١ رو یه جور دیگه شروع میکردم اما نشد....................این چند روزی دو تا اتفاق ناخوشایند همه ما رو درگیر خودش کرده.یکیش مربوط به دائی جون و اون یکی هم خاله جون. شما هم که شدیدا به این دو نفر وابسته هستی همش نگرانشونی و هی ازم میپرسی چرا اینها اینجورین؟چرا خاله نمیخنده اون که بلد بود بخنده.امیدوارم که پست  بعدیت با خبرهای خوب نوشته بشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

fateme
5 اردیبهشت 91 16:58
Azizammm kash khoda be khatere dele ti,,kuchulue nazam komakam kone.... Kash mitonestam bekhanda....hata be khatere dele to aroosakamm....
آرزوهای رنگی
6 اردیبهشت 91 16:23
سلام وتبریک به خاطر دختر ناز وزیبایتان اگر مایل باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تامشاهده کنید وبعد میتونید آنرا بخرید کارهایم رادر وبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم برام نظر بگذارید موفق باشید