آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

مامان ترسیده

1391/2/27 14:19
657 بازدید
اشتراک گذاری

همین الان یه اشتباه بزرگ کردم اونم اینه که شما رو با آژانس فرستادم خونه مادر جون. اولین بار بود که تنها میفرستادمت هر چند راننده آشنا بود اما دلم مثل سیر و سرکه میجوشید هر دقیقه زنگ میزدم خونه مامانی اما اونها میگفتن نرسیدی. خدا جونم حسابی ترسیدم تند تند آیت الکرسی میخوندم و گریه میکردمniniweblog.comتا بالاخره بعد از بیست دقیقه خاله زنگ زد و گفت رسیدی.....خدایا شکرت. واقعا نگران شدم و دیگه هیچوقت این اشتباه رو تکرار نمیکنم. خیلی برام عزیزیniniweblog.com راستی از هفته قبل میفرستمت موسسه خلاقیتniniweblog.com کلی واصه خودت کیف میکنی مخصوصا وقتی با سرویس میری و برمیگردی بهم میگی ببین من چقدر بزرگ شدم خودم تنهایی میرم مدرسه. خانم مربی ات میگه آرشیدا دوست داره همش رو پاهام بشینه. شیطونی نمیکنه و زود یاد میگیره. مامانی چقدر زود بزرگ شدی چرا به چشم من هنوز همون دخمل تپل و لپ قرمزی هستی که تو بیمارستان گذاشتند بغلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چقدر لذت بخشه که ثانیه به ثانیه رشدت رو میبینم. نمیدونی چقدر شکرگزار خدا هستم که به من فرصت داد که نوازشت کنم ببوسمت بهت شیر بدم بدقلقی هاتو تحمل کنم خرابکاریهاتو ببینم............niniweblog.com

 

 

خدا جونم به همه زنانی که وجودشون مملو از شور مادر شدن هست این فرصت رو بده. لذت این لحظات رو از کسی نگیر.الهی آمین

اینم چند تا عکس که تو تعطیلات عید ازت گرفتم:

تاب سواری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

آجی مهدیه
27 اردیبهشت 91 14:46
ای جــــــــــــــــــــانم
ماشالله هزار ماشالله بزنم به تخته چقدر نازه
کوچولوی آجی مهدیه م هست
وای مامانی چجوری دل کردی اینکارو بکنی؟
آجی من دختر 10 ساله شو با آژانس تنها فرستاده بود خونه دوستش من انقدر سرزنشش کردم که نگو
حالا نوبته توئه؟


مرسی عزیزم.....حق دارید دعوام کنید
رویا
31 اردیبهشت 91 18:11
من میگم نگرانی با مادر شدن در یک راستا هست حتی اگه اتفاقی واسه کوچولوهامون نیفته نه؟
خیلی نازه ماشالا


گل گفتی رویا جان
مامان محمدرضا
8 خرداد 91 21:02
ماشالله

چه دختر نازی..


صبا
31 تیر 91 18:06
مامان ارشیدا بهت تبریک میگمبه خاطر دختر نازی که خدا بهت هدیه داده ان شاالله که سالیان سال شاد و خوشبخت در کنار هم زندکی کنید
من صبا مامی روشا هستم توی کلوب اشپزان جوان راستش از موقعی که وبلاگ ارشیدا رو دیدم منم تصمیم گرفتم واسه روشا هم بسازم خوشحال میشم وبلاگ روشا رو لینک کنی


سلام صبا جان ممنون عزیزم لطف داری.خیلی خوب شد که برای روشای گل وبلاگ درست کردی هدیه ای قشنگی برای بچه های عزیزمون میشه موفق باشی. در ضمن لینکت کردم