آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

elvin

1391/3/18 18:36
528 بازدید
اشتراک گذاری

موندم که چی بگم اخه خودمم هم نمیدونم این کلمه الوین(elvin) رو از کجا یاد گرفتی یا اصلا به چه معناستniniweblog.com در مجموع همه جا ازش استفاده میکنی مثلا:

پات میخوره به مبل و دردت میگیره با ناراحتی میگی: پاهام الوین شدniniweblog.com

 

میخوای نازم بدی میگی: مامان الوینمniniweblog.com

 

برات پفیلا درست میکنم میگی: اینا چقدر الوینندniniweblog.com

به بابات میگی: بابا بریم الوین بازیniniweblog.com

 

 

مادر جان کلا هنگ کردم.........................niniweblog.com

چه شیرین روزهای زندگی من سپری میشه.niniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آنیل
20 خرداد 91 13:15
واااااااااااااای ماشالاااااااااااااااااااااااااااااااااا--من عاشق دخترتونم رسمااااااااااااااااااااااااااااااا---خیلی نازه ---براش حتما اسپند دود کنید --آرشدا خیلییییییییییییییییییییییی دوستت دارم -نازیییییییییییییییییی
nini themes
21 خرداد 91 19:57
http://www.ninithemes.com نی نی تم مجری طراحی جشن های کودک ، تلاش میکند تولد فرزند دلبند شما به بهترین و خاص ترین نحو ممکن با حداقل هزینه برگزار شود . خدمات ما شامل طراحی تم های تولد (فقط طراحی) و همچنین آماده سازی وسایل مورد نیاز جشن شما می باشد.(طراحی و آماده سازی) دیگر خدمات ما شامل مونتاژ عکس کودک با بهترین پس زمینه ها - ساخت کلیپ تولد - طراحی تقویم - طراحی انواع کارتهای جشن سیسمونی -شب یلدا - نوروز و ... است. همچنین امکان ارسال به کلیه نقاط ایران نیز فراهم میباشد.
رویا
25 خرداد 91 20:51
چه جیگری هست این خانم خوشمله
نمیدونم ولی الوین شجصیت اون سنجابه بانمک نیست؟


fatemeh
5 تیر 91 0:41
ghorboone takhayolet beram maaaaaan... namakeeeee maaaan....
مهربانو
3 مرداد 91 13:55
خیلی آرشیدا رو دوس دارم
دوس داشتنی و نازه
کسی نیست که باهاش حرف بزنه و ببینه اونو و عاشقش نشه
خدا حفظش کنه برای مامان خوشگل و بابای خوبش


ممنون دوست خوبم. منم دوستت دارم ارشیدا که همیشه سراغت رو میگیره یادته چطور صدات میکرد؟