آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

این روزا....

1391/4/1 12:04
575 بازدید
اشتراک گذاری

زرنگیت به کی رفته نمیدونم؟ همه رو با اون زبون فسقلیت راضی نگه میداری. اینم چند مورد از شیرین زبونیهات:

اول اینکه وقتی پای مامان و بابای من وسط باشه شما کلا من و بابایی رو فراموش میکنی و چپ و راست قربون صدقه اونا میره صداشون میکنی مامان جون جون جون جون یا بابا جون جون جون جونم (به همین غلضت با کمی عشوه و ناز)

دیروز داشتم بهت صبحونه کرم کنجدی میدادم میگی مامان اینو برداریم بریم با خاله جون بخوریم یه لقمه اون بخوره یه لقمه من

شدیدا حواست به من و بابات هست که دست از پا خطا نکنیم. زیر چشمی ما رو میپایی.

هر چقدر من از حیوونها میترسم و بدم میاد شما عاشقشی از گاو و گوسفند و اسب گرفته تا جوجه و اردک و خروس. همیشه بهانه میگیری که چرا ما مزرعه نداریم بابایی یا پدرجونت رو مجبور میکنی که ببرنت جنگل یا بازارهای سنتی که شما این جک و جونورها رو ببینی. امروز صبح از خواب بلند شدی با ذوق میگی مامان خواب دیدم اسب داشتم بهش علف دادم .......کلی نشستی برای خودت داستان سرایی کردی  

راستی این خواب دیدنت هم شده برنامه.یه روز تو دل خواب قهقهه میزنی یه روز هم سفت تا مرز خفگی بغلم میکنی و تو خواب گریه میکنی میگم خواب چی دیدی میگی شرک اومده بود منو بخوره. اصلا از کارتون شرک خوشت نمیاد. قربون اون روحیه ارومت بشم

راستی جدیدا هم که به من تو انتخاب لباس و خرید کردن کمک میکنی. حتی به بوی عطرم هم گیر میدی. کلا برای خودت صاحب نظری شدی.

قوه تخیل بالایی هم داری خوب داستان تعریف میکنی و گاهی به قول خودت شعر میگی البته شعرهای یه خطی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

fateme
5 تیر 91 0:37
arshiiiiiiiiiiiiiiiiida joonam elahi khale ghorboone karat bere,,, ghorboone mehraboonit beramfadaye dele koochooloot beshaam nafase man....age bedooni azin k damaret cheghad khoshhalam....omidvaram enghadri basham k khoshbakhtie toro bebinam aroosakam


سارا
7 تیر 91 20:07
من که اصلا ندیدمت ولی خیلی خووووبییی* همیشه شاد و خوش و موفق باشی. مامان فاطمه جان آرشیدا، آرشیدا خوشبخت دیگه خوشبختی به چی میگن دیگه؟ شاد و سالم با مامان به این خوبی، امیدوارم همیشه اینجوری باشه. مامان آرشیدا براش اسفند دود کن، صدقه بده براش بیرون
ماماشهین نیازخاتون
13 تیر 91 1:01
با سلاکم دخترتون هزار ماشاالله خیلی خوشگل وبا نمکه ........براش صدقه رد کنید
مهربانو
31 تیر 91 11:49
شیرین زبونیاش که تمومی نداره یاد این حرفش افتادم که گفتش بابام بانک داره
مرضیه سالار
15 مهر 91 15:07
سلام
امروز منو اتوسابرای هزارمین بار اومدیم به وبلاگ ارشیدا جون
ودوباره کلی ذوق کردیم
واقعا که وبلاگ خوبی درست کردی
دختر ماهتو از طرف من ببوس وبراش صدقه بفرست
هزار ماشاا...



ممنونم دخترخاله های عزیزم.
مرضیه سالار
15 مهر 91 15:09
دوستت داریمارشیدا
از طرف مرضیه و اتوسا


آرشیدا هم شما رو خیلی دوست داره