آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

مامانهای آرشیدا

1391/5/12 18:20
617 بازدید
اشتراک گذاری

سه تا از انگشتهاتو نشون میدی و میگی: میدونی من سه تا مامان دارم. میگم اسمهاشونو بگو؟ جواب میدی: مامان مریم، پدر جون، مادر جون. بعدش میگی خاله فاطمه هم هستااا.

باز جای شکرش باقی هست که اسم منو تو لیستت وارد کردی!

 

تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

khale jooni
13 مرداد 91 1:09
elahiii fadat besham man,,,asheghetam khoshgele man


فدات خاله جونیییییییییییی
آتنا مامان روشا
13 مرداد 91 11:13
نازی پدر جون هم جزء مامانا حساب میشه


از بس آرشیدا پدرجونش رو دوست داره...................
مهربانو
17 مرداد 91 15:25
چه تپلوی نازیه. دوستم حس خوشبختی خوبی داری برات دعا میکنم همیشه این حسو داشته باشی
دوست عزیزم اگه بهت اس ندم زنگ نزنم یا حتی خبری ازت نگیرم میخوام ی چیو بدونی همیشه به یادتم و برات دعا میکنم چون وقتی بهت فکر میکنم حس خوبی دارم بس که مهربون و خوبی انرژی خوبی فکر کردنت به آدم میده


دوست عزیزم از ته دلم برات ارزو میکنم که غرق در خوشی و سعادت باشی.
شیدا
9 مهر 91 16:07
خدااااااااااااااااااااااایا...منم بچه میخوام درس مثل این تپله..............عاااااااااااشقشم


انشالله شیدا جان. ممنون از لطفت