آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

شعری برای من

1391/5/24 12:24
960 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز برام شعر گفتی..............حالمو نمیدونی مامان. نمیدونی وقتی دختر کوچولوت کلمات رو کنار هم میزار و با آهنگ میخونه: 

 مامان جونم عزیزه          پیش همه دوست داشتنیه        من اونو خیلی دوس دارم

اونموقع انگار تموم دنیا رو بهت میدن. ناراحتیهای جسمی بارداری، درد زایمان، سختی بزرگ کردن یه کوچولوی سه کیلویی همه و همه از یادت میره

چه هدیه ای زیبایی امروز گرفتم با اینکارت یادم انداختی که چقدر بزرگ شدی اینم چند تا عکس از آرشیدا کوچولو:

آرشیدای 4 ماهه

 

قربون اون صورتت گردت بشم

اینجا که تازه یاد گرفتی سرت رو بلند کنی

کوچولوی شش ماهه من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

❤مامان آزی❤
14 مرداد 91 10:41
ااااااااااااااااااااااااای جوووووووونه دلم قربون این قیافه تپلیت بشم من عسلمممممممممممم


فدات شم عزیزم
سپیده
14 مرداد 91 14:24
سلام. با تشکر از رای شما.


خواهش میکنم
ابو الفضل و زینب
15 مرداد 91 17:23
چه عکسای قشنگی...
بوووووووووووس


ممنون عزیزم
ابو الفضل و زینب
15 مرداد 91 17:23
.........@@
............@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@




حتما میام به وبلاگشون سر بزنم
❤مامان آزی❤
17 مرداد 91 9:32
کجایی عشقه خاله بیا دلم واست تنگ شده قشنگم


ممنون خاله جون. اخه مریض هستم
❤مامان آزی❤
18 مرداد 91 19:23
ای جونم چی شدی توت فرنگی خاله ؟؟؟


خاله جون ویروسی شدم اما الان دیگه حالم خوبه.مرسی که یادم هستید
❤مامان آزی❤
19 مرداد 91 10:18
مریم جون این لینک و توی نی نی گپ ببین طرف روی نی نی گپ خودش عکس آرشیدا گذاشته
taniakhanoom.niniweblog.com


آزی جون نتونستم ببینم ولی ممنون بهم گفتی
ابو الفضل و زینب
21 مرداد 91 22:24
سلام ما دوباره آپیم
با عکسامون در حرم امام رضا(ع)


زیارتتون قبول
مامان بابای الیسا
22 مرداد 91 12:30
سلام کپلوی ناز نازی لپتو گاز میگیرما . کجائی عزیزم دلمون تنگ شد خاله زودتر بیا


سلام عزیزم. ادرس وبلاگت رو گم کردم لطفا برام بزار
شیدا
4 شهریور 91 20:53
خدای من چقدرنازنازیوکپلوس....مثل خارجیای


ممنون شیدا جون