آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

یه باد خنک

1391/6/20 22:17
682 بازدید
اشتراک گذاری

 

این دختر ما هم سلیقه ای داره برای خودش. عاشق گروه band 25 هستش مخصوصا آهنگ یه باد خنک. یه پیراهن هم شبیه اش داره. به افتخار آرشیدا متن آهنگ رو اینجا میزارم.

یه باد خـــــنک (هو هو هوووو)
یه ماه پــر رنــــگ (هو هو )
یه شام خوش طعــم (هو هو هوووو)
یه ماچ محکــــم......
یه جای آروم و خلوت و ساکت کنار لــک لــــک ها لم میدیم تو ســــاحل
و قلعه میسازیم ما با شن و مـــــاسه همه چی خوبه، خوبه، خـــــــــــــــوبه

یه زیلو زیرمــــــون چند تا ظرف , میوه تــــوش یه مـــاه مهـــربون نور میده به قـصــــمون
همه جا ســـوت و کـــور حالمونم خوبه خــوب تو هستی روبروم خـــاطره میشه مو به مــوش

صدای مــــــوج دریـــــا میگه حــوله بردار برو تو آب شنا بکن تا خــود فـــــردا
تو دور من باش با تو مرده دردهــام با تو گــرمم حتی تو اوج ســـــــرمـــــــــــا

موج زد خیس شدش تنت از هزچی دیسکو بهتره
کجا پیدا میشه شبیه ما زندگیه خوبم همینه ها
تا تو بزنی یه تنی به آب میام دنبالت مثل غریق نجات هه هه
روی سالحیم دوتاییمون تو یه کاپشنیم روم تو روی فانتزیت دو تا پیک دیوونه دستمون
چونکه میخوایم روی ماه بریم... هـــی میگی خوبه باز بریز آخه هنوز مونده داغ بشی

مست و دو چشم خیس دارم گریه میکنم ولی از خوشحالی ولی از خوشحالی
اشکو روی گونه هاش دارم هدیه میکنم ولی از خوشحالی ولی از خوشحــــــــالی

یه آسمون پر ستاره من و تو و شب خودشه آره
یه آتیش و سیب زمینی روش تو هم از صداها میترسی........بیرون
هی بهم میگفتی همین بغل بشین لوس میکردی تا نزدیکترم بشی
مثل فستیوال جرقه آتیش تا که بهت بگم ملکه مایی
مرغای آبیم دیگه خوابیدن چی بهتر از این که پیش باربیمم
سرش رو شونم و سرم رو سرش چه سوژه ی خوبیم واسه نقاشی
فقط یه تابلو و یه قلمو کمه...........

مست و دو چشم خیس دارم گریه میکنم ولی از خوشحالی ولی از خوشحالی
اشکو روی گونه هاش دارم هدیه میکنم ولی از خوشحالی ولی از خوشحــــــــالی

یه باد خـــــنک (هو هو هوووو)
یه ماه پــر رنـــــــــــــــــگ (هو هو هوووو)
یه شام خوش طعــم (هو هو هوووو)
یه ماچ محکــــم......

یه باد خنک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

زهرا
20 شهریور 91 22:51
ای جان چقد نازی بخورم تو رو عزیز دلم مامانی آرشیدا خوشحالمون میکنین اگه بهمون سر بزنید بوووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای این دخمل ناز
راستی بااجازتون من لینکتون کردم


زهرا جان ممنون از لطفت. منم با افتخار لینکت میکنم
❤مامان آزی❤
21 شهریور 91 9:58
اووووووووووووووووووووووووووف بابا خوشتیپ بابا قشنگ نکن اینکارارو خاله میاد درسته میخورتتا وای که تو چقد شیرین و ماهی خوشگلمممممممم



قربوووووووووووووون خاله مهربونم بشم با اون دوقلوهای خوشگلش
مهربانو
21 شهریور 91 10:26
از دست این ارشیدا
چه تیپش اینجا عوض شده خیلی نازه

خیلی مراقب این فرشته باش دوستم


فدای تو دوست خوبممممممممممممممممم. هزار تا بوس برای تو.
تیفانی
22 شهریور 91 18:54
عزیز دلم ماشالله چقدر خانم شدی برای خودت قربون اون چهره معصومت بشم


ممنون تیفانی جان. بوووس برای دل مهربونت
زینب و ابوالفضل
23 شهریور 91 0:30
عززززززززززززززززززیزم


مرسی خانمی
زینب و ابوالفضل
23 شهریور 91 0:30
سلام آپم خوشحال میشم سر بزنی....
بوووووووووووووووووووووووووووووس


حتما عزیزم.
فاطی
23 شهریور 91 19:50
سلام خانومی.خوبی؟
ارشیدای خوشگل چطوری؟
وقتی میام به وبلاگت دلم میگیره.
همش میرم توی فکر.
با خودم میگم ای خدا کی میشه منم اینطوری از دختر یا پسرم بنویسم؟؟
دخترتو ببوس از طرف یه مادر خیالباف


سلام عزیزم. انشالله خیلی زود برای کوچولوت مینویسی.
دوست جون مامان آرشیدا
26 شهریور 91 10:02
من مهربانو هستما میخوام از این به بعد با این اسم نظر بدم
میگم بازم رفتی ما رو گذاشتی تو خماری . ای بابا معتاد شدیم به وب ارشیدا چه کنیم


دوست جون رو خوب اومدی عسیسم. اگه اسمت رو هم نمینوشتی بازم میشناختمت. اگه زمین و زمان یاری کنن فردا آپ میکنم وب رو.
ساسایی
6 مهر 91 23:40
نه ه ه ه
بدون عکس پست نزاری هاااااااا
من واسه عکسای ارشیدا جون میام اینجا


فدای مهربونیت اما اگه بدونی چقدر عکس گرفتن از آرشیدا سخت شده از بس ول میخوره 100 تا عکس میندازم تا یکی دو تا توش خوب در بیاد.