آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

هوراااااااااااااا تولد

1391/7/23 9:56
1,073 بازدید
اشتراک گذاری

 

خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد

لبخند خدا روزت مبارک.

دیشب یه جشن کوچیک سه نفره داشتیم. به مناسبت تولد بابا مجید و روز دختر. این دو روز خوب با هم تداخل داشتند منم که هر چی تقویم شمسی و قمری و میلادی رو زیر و رو کردم مناسبتی برای خودم پیدا نکردم تا با پدر و دختر شمع فوت کنم. در نتیجه فقط کارگردانی این جشن به عهده من بود. باشه ما به همین هم راضی هستیم. بزار بقیه بخندند و شاد باشن منم اون موقع خوشحالم.

شام تولد

پ ن : اینروزها عکس گرفتن از آرشیدا خیلی سخت شده کلی ژست های عجیب و غریب از خودش در میاره. ماجراها دارم تا بتونم دو تا عکس ازش بگیرم. فکر کنم از این به بعد پستهاشو باید بدون عکس بزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان مهرزاد جان
28 شهریور 91 9:55
سلام عزیزم تولدت مبارک 120 ساله بشی خاله
چه دخمل نازی چه موهایی داره نازگلک
ببوسش راستی وب مهرزاد جان آپ شده ببینید و براش یادگاری بنویسید
مرسی



ممنون مامان مهرزاد. لطف دارید
مامان بابای الیسا
28 شهریور 91 14:07
سلام عزیزم روزت مبارک دخملی


ممنون. به الیسا جون هم تبریک میگم
دوست جون مامان
28 شهریور 91 14:57
میگم یکی از عکسا رو کات کردی خودت بودی با ی لباس آبی اون گوشه اش معلومه خوب.
موهای ارشیدا خیلی ناز شده
این دختر کشته ما رو با این تیپاش




هههههههه اون باباش بود که کات شد. فدات عزیزم
نسیم
28 شهریور 91 20:01
وبلاگ زیبایی دارید مخصوصا عکسای دختر نازت .من که ضعف کردم براش هزار ماشالا.هر روز براش اسفند دود کنید.خدا حفظش کنه


ممنون نسیم جان. لطف دارید
khale jooni
28 شهریور 91 23:47
elahiiiiiiiiiiii fadash besham man.....che naze in axeee


قربون تو خاله مهربون بشم که آرشیدا دیشب فقط برات گریه میکرد. دیونم کرد از بس گفت دلم برای خاله ام سوخته.
راحیل
4 مهر 91 11:32
خیلی دختر نازی داری
خداا برات حفظش کنه
ماشاا....


ممنون راحیل جان
اوا مامان رهام
11 مهر 91 15:43
جونم ارشیدا نازی


ممنون اوا جون