آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

عروسک من

1391/7/23 9:54
1,792 بازدید
اشتراک گذاری

 

ارشیدا

یکی از دوستای خوبم تو نی نی سایت برات تاج و تل درست کرد خیلی خوشگله. هی میرم نگاش میکنم و دلم اب میشه و میگم آرشیدای منم یه روز عروس میشه. قربونت بشم من ولی راستش .......... بگذریم. میخواستم بگم دلم میخواد به یکی بسپارمت که همراهت باشه،دوستت باشه،که ارزش نگاه و قلب هم رو بدونید. مامانی برات آرزوی بهترینها رو دارم. امیدوارم خوشبختی رو تا مغز استخونت حس کنی و آرامش تو زندگیت حکمفرما باشه.

هفته پیش عکس آتلیه ات اماده شد. به بابا مجید میگم ببین روزی که آرشیدام عروس شد این عکس رو دیوار رو بهش بده چه بودم چه نبودم. شما متوجه این مکالمه ما شدی بغض کردی و میگی مامان من اگه عروس بشم شما نیستی؟ از بیفکری خودم ناراحت شدم. نباید این جوری حرف میزدم که شما بشنوی و غصه بخوری.

راستی اینم عکس تاج آرشیدا:

آدرس کلوب ریما جان:http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=16352

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دوست جون مامان
18 مهر 91 9:06
منم آرزو میکنم بهترین ها برای آرشیدای عزیز باشه


ممنون دوست جونم.همینطور برای شما آرزوی بهترینها رو دارم
فاطی
19 مهر 91 10:20
سلام.خوبین؟
ارشیدا جون خوبه؟؟؟
ماشاااااالله رفته رفته خوشگل تر میشه ارشیدا.
خوشبحالت که یه فرشته داری.
خودت که وبلاگمو خوندی میبینی که سرم خیلی شلوغه.بخدا وقت نمیکنم بیام سر بزنم بهتون.شرمندتونم بخدا


ممنون فاطمه جان.لطف داری.
مامان نی نی
19 مهر 91 17:55
ماشالا چه دختر نازی..چه موهای خوشگلی داره..عروسکه..براش اسفند دود کن مامان جونش


ممنون عزیزم.
مامان 2بهونه قشنگ زندگی
26 مهر 91 2:02
هزار ماشاا... به این عروسک خوشکل خدا حفظش کنه خییییییییییییییییییییییییییییییلی نازه


ممنون عزیزم. امیدوارم شما هم همیشه با دو تا گلهات خوش باشی
مامان حسین کوچولو
28 مهر 91 0:35
خیلی نازه کوچولوت


مرسی مامان حسین جون
صدف
8 آبان 91 11:56
ماشالله چه دخملی نازی
خدا حفظش کنه
این لباس قشنگ رو از کجا خریدی وچه قیمتی؟


ممنون صدف جان
این پیراهن رو از فروشگاه شهر خودمون خریدم. قیمتش هم 45 بوده