آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

دلخوشی من

1391/6/28 20:10
766 بازدید
اشتراک گذاری

 

هربار که صدام میکنی مامان دلم هری میریزه پائین. یعنی این منم. مامان شدم؟! باورم نمیشه.هنوز باورم نمیشه. یعنی یه قلب کوچولو به من وابسته است؟ هنوز تو لحن صدا زدنت وابستگی به من هست. تا کی اینجوریه؟ تا کی آرشیدا دوست داره شبها رو دست من بخوابه؟ تا کی بهم میگه بهترین مامان دنیا؟ نه اینکه دوست نداشته باشم بزرگ بشه نه اینکه اونو فقط یه موجود وابسته به خودم بخوام اما بدجوری بهش دلبسته ام. بدجوری حضورش قلقلکم میده. کاش میشد تموم این ثانیه ها رو به قاب کشید. کاش زمان کش میاومد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

اتنا مامان روشا
28 شهریور 91 20:22
متن زیبایی بود و من رو هم احساساتی کرد و به گریه انداخت.چون من هم هنوز وجود روشا و مادر شدن خودم رو باور نکردم.[


آتنا جان ممنون عزیزم. من خودم هم هنوز باورم نمیشه که مامان شدم. چه حس قشنگیه که یکی مامان صدات کنه. انشالله که همه یه روز طعم شیرین اینروزها رو بچشن.
زهرا
28 شهریور 91 22:01
خییییییییییییییییییییییییییییییلی قشنگ بود


ممنون زهرا جون
مامان ستاره
29 شهریور 91 15:23
مامانی مهربون ! معمولا خیلی کم میرسم به ویلاگ نی نی های دیگه سر بزنم ولی امروز تو نی نی سایت عکس دختر شیرینتون رو که دیدم بی اختیار وبلاگشو باز کردم . واقعا شیرین و دوست داشتنیه .
و معمولا خیلی کمتر می رسم نظر بذارم ولی متن زیبات با تمام احساس مادرانه ات گویای دلم بود . خدا دختری رو واسه شما و شما رو واسه اون نگه داره . آمین



ممنون مامان ستاره عزیز. خوشحال شدم به وبلاگ دخترم سر زدید.
خاله ساناز
30 شهریور 91 23:36
مامان آرشیدا لینکتون کردم خوشحال میشم سری به ما بزنید آرشیدا کوچولو ببوسین.




ممنون خاله ساناز جان ولی ایکاش ادرس وبتون رو میزاشتید.
دوست جون مامان
1 مهر 91 13:24
ای جانم ایشالا این حس زیبا همیشه پر از شادی برات باشه. یهنی آدم دلش میخواد مامان شه با این تعریفات آدم حسودیش میشه



فدای دوست خوبـــــــــــــــــــــم. انشالله عزیزم منم منتظر چنین روزی برای شما هستم
آزاده مامان رز
3 مهر 91 10:10
عزیزم ، متن زیبایتو خوندم خیلی خوب بود حسی که من هم دارم !
دخترت خیلی خیلی نازه ببوسش
امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید


ممنون ازاده جان. فکر کنم این یه حس مشترک بین همه مادرها هست. امیدوارم در کنار دختر نازت همیشه شاد و خوشحال باشی.
بهناز مامان نازنین
5 مهر 91 0:42
وای خیلی قشنگ نوشتی

ممنون بهناز جان
شهین مامان نوید و نوین
5 مهر 91 19:38
سلام خانومی ماشالله به این دخمل ناز خدا برات حفظش کنه
یه سوال داشتم میگم از شیما خانم خرید کردن راضی بودین من تازه میخوام ازش خرید کنم خواستم بدونم جنساش خوبه ؟
ممنون میشم جوابمو بدین @};


ممنون از لطفت شهین جان
راستش من از شادی یکبار خرید کردم حدود 5 قلم جنس. ولی به این نتیجه رسیدم حضوری خیلی بهتره مخصوصا بلوز و شلوار. جوراب شلواری و کلاه و سویشرت رو میشه اینترنتی خرید کرد. در ضمن من از بچه ها شنیدم جنسهای شیما بهتره از شادی هست
ابو الفضل و زینب
6 مهر 91 8:19
خیلی زیبا بود


ممنون عزیــــــــــــزم
ابو الفضل و زینب
6 مهر 91 8:19
❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss ❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★❤★ ♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss♥BoOss
taranom
9 مهر 91 15:43

__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##خوبی##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ____وب نازی داری _ ______#
#__________#___امیدوارم موفق باشی گلم ___ #
_#_________#____پیشممممممم بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######البته اگه دوست داشته باشی باهم تبادل لینک کنیم


ممنون عزیزم. خوشحال میشم گلم. حتما
کانی
11 مهر 91 16:27
سلام نازی جون
یه سری هم به مابزن


حتما کانی جان
dandelion
11 مهر 91 19:39
سلام عزیزم ماشاالله به این دخترت من که عاشقش شدم خدا بهتون ببخشتش
گلم میخواستم لطف کنی اگه برات مقدوره آدرس و شماره تلفن موسسه خلاقیتی که دخترتو میبری برام بفرستی
ممنون


ممنون عزیزم از لطفت.
من مازندران هستم اگه ادرس خلاقیت اینجا رو میخوای بگو تا برات بزارم
سپیده
15 مهر 91 18:25
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com


سپیده جان ممنون از اطلاع رسانیت