آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

مواظبتم کوچولوی من

1391/7/22 15:28
560 بازدید
اشتراک گذاری

سرت رو میزاری زیر پتو و مشغول خرابکاری میشی. صدات میزنم آرشیدا دارم میبینمت. نکن اینکار رو. با یه علامت سوال بزرگ میای پیشم و میگی چطوری منو میبینی؟ مگه مامانها بازم چشم دارن؟!!

آره مامان جون، تمام وجودمون چشمه برای مراقبت از شما و پرت میشم به سمت گذشته های که همین علامت سوال تو ذهنم بود:مامان از کجا میفهمه مسواک نمیزینم؟ از کجا میفهمه ناراحتم؟ چطور متوجه میشه برام یه اتفاقی افتاده؟ چرا نمیشه هیچی رو از مامان پنهان کرد؟ و تازه میفهمم مامانم با وجودش با اون حس مادرانه اش بود که مواظبم بود. فقط باید مادر شد تا این چیزها رو فهمید.

 

بعدا نوشت:

داری بازی میکنی و منم مشغول نت. میگی مامان کوچولو کوچولوم کن بزار تو دلت. ای جانــــــــــــــــــــــم جای شما تو تمام زندگی منه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

النا (نی نی سایت)
22 مهر 91 15:06
ماشالله
هزار ماشالله
من عاشق دخترت شدم
خیلی نازه
خدا حفظش کنه براتون


ممنون النا جان. منم دخملیتو خیلی دوست میدارم
دوست جون مامان
23 مهر 91 10:14
عزیزم چه حرفای نازی
خدا این حس و این زیبایی و این دختر قشنگتو حفظ کنه عزیزم


ممنون دوست عزیزم.