آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

مامان خرابکار

1391/8/24 13:35
654 بازدید
اشتراک گذاری

شده یه کاری بکنید و بعدش از انجامش عصبانی باشید؟ الان این حس رو دارم. دلم میخواد جیغ بکشم. دلم میخواد با چسب موهای آرشیدا رو که کوتاه کردم به سرش بچسبونم. یعنی تا این حد از کوتاه کردن موهاش پشیمونم. کاش یکی دلداریم میداد. الانم قد موهاش شده تا زیر سرشونه اش اما دلم برای موهای بلندش که میبافتم یا باز میزاشتم یا حتی جمع میکردم تنگ شده. چرا اینکار رو کردم؟ انگیزه ام چی بود دقیقا؟

پ ن: هر وقت موهای خودم رو هم کوتاه میکنم ناراحت میشم. نمیدونم این چه اخلاقیه که دارم. الانم آرشیدا ناراحته میگه دیگه شبیه پرنسس ها نیستم. راستی دعوام هم نکنید به خدا خودم شدید عذاب وجدان دارم. میخواستم عکسهای سفر به اصفهان رو بزارم اما دیگه دل و دماغش نیست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ندا
24 آبان 91 13:56
عزیزم اشکال نداره بازم بلند میشه اینجوریم بهش میاد و بازم دوست داشتنیه ناراحت نباش تنوعه


ممنون مامان ندا. یکم اروم شدم. راستی چه دخمل ملوسی داری
دوست جون مامان
24 آبان 91 14:19
خوشه های طلایی نازی
اشکالی نداره بازم بلند میشه بلندتر از قبل عزیزم خودتو ناراحت نکن
عکسای اصفهان رو هم بزار


مصی دوست دارم گریه کنم انقدر حالم گرفته هست. اما میگم اشکال نداره بچه سبک شد. خدا کنه تا عید موهاش بلند بشه
خاله جون
24 آبان 91 22:07
خیلی هم نازززززززززززززززززززززززز شده...الهییییییییییییییییییییییی من فداش شم....دلممممممممممممممممممممم ضعف کردددددددددددددد اخههههه اینهمه نازو ادااااااااااا دارهههههههههه این بچه..


ولله خواهر جان نصف استرسم به خاطر این بود که شما دعوام نکنی حالا دیگه خیالم راحت شد. اما خداییش اینجوری هم ملوس شده


زینب و ابوالفضل
25 آبان 91 7:06
سلام عیبی نداره عزیزم ....دوباره بلند میشه و آرشیدا جونم شبیه پرنسس ها میشه .....یه پرنسس خوشگلتر پرنسس قبلی


ممنونم عزیزم از دلداریت
اوا مامان رهام
25 آبان 91 22:55
عزیزممممممم ارشیدای نازم همیشه پرنسسه
موهاتم بلند میشه در عوض یکم تقویت میشه عزیزممممممممممم


ممنون آوا جون
آتنا مامان روشا
26 آبان 91 22:20
ناراحت نباشید زود بلند میشه منم چند وقتیه تو سرم افتاده یه تغییر دکوراسیونی به خودم بدم اولین چیز کوتاه کردن موهامه خیلی تو روحیه تاثیر میزاره .آرشیدا هم بدون مو بازم پرنسسه

آتنا جان دست خودم نیست. میدونم چرا وقتی موهامو کوتاه میکنم دپرس میشم اما راست میگید قیافه ارشیدا خیلی عوض شده بامزه شد
مامان پارسا
13 دی 91 12:00
چجور دلت اومده مو به اين قشنگي رو كوتاه كني؟


وااااااااااای نگو. هنوز ناراحتم