آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

ورژن جدید آرشیدا

1391/9/2 17:48
629 بازدید
اشتراک گذاری

خوشبختی این روزهای من شده شنیدن صدای حرف زدن شما با عروسکهات. همش مشغول بازی با عروسکها هستی صدات رو تغییر میدی و به جای اونها صحبت میکنی. با خودت حرف میزنی. غذا درست میکنی و قشنگتر اینکه خیالپردازی میکنی. داستانهای قشنگی برام تعریف میکنی و من غرق میشم تو این همه لذت و خوشی. عاشق رویاهات هستم. کاش میتونستم این روزها رو به قاب بکشم. روزهای که من مشغول کار خودم هستم اما صدای حرف زدن و بازی کردنت تو تمام خونه پیچیده. روزهای که هر چقدر هم بزرگ میشی بازم تو آغوشم جا میشی. روزهای که میای تو گوشم زمزمه میکنی: مامان برات میمیرم و من لبم رو گاز میگیرم و میگم خدا نکنه من برات میمیرم. ثانیه های زندگی من با نفس های تو هماهنگ شده. آخ که دلم میخواد همش بغلت کنم، ببوسمت تا جبران روزهای بشه که کنارم نیستی همون روزهای که جوجه کوچولوی من بزرگ شده و رفته دنبال سرنوشت خودش. برات دنیا دنیا آرامش و خوشبختی آرزو میکنم.

اینم پرنسس من با موهای کوتاه شده:

آرشیدا و عکسش

عاشق خوندن کتابی

نمیدونم به چی فکر میکردی

فدات بشم خانمم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هدی مامان پرهام
2 آذر 91 15:18
وای تو چقدر نازی عزیزم


مرسی هدی جان
خاله جون
2 آذر 91 18:40
الهیییییییییییییییییی خاله فدات شهههههه خوشگلهههههههههههه منبوس به اون موهای نازت


بوووووووووووس برای خواهر مهربون خودم
دوست جون مامان
6 آذر 91 9:23
ای جانم چه موهاش ناز شده
از حرف زدنش وقتی حواسش نیست فیلم بگیر اینجوری ی گوشه از شیرین زیونیاش ثبت میشه
دوستم دلم برات تنگ شده


مرسی دوست جونی. ازش فیلم هم میگیرم. منم دلم خیلی خیلی برات تنگیده
مامان آرشیدا
8 آذر 91 16:20
پرنسس خانم این شکلی هم نازززززززه


ممنون عزیزم
مامان روانشناس
10 آذر 91 15:06
مامان آرشیدای عزیز در بحث های روانشناسی ما در مورد بازی های جنسی کودکان - دکتر بازی شرکت کنید . و خوشحال میشیم از نظرات خوبتون بهرمند بشیم


حتما عزیزم
سیمرغ1
25 بهمن 91 9:18
سلام دخترت چه نازه ماشالله خدابرات حفظش کنه منم یه دختر دارم اسمش ریحانه ست اون مث دخترت بور و نازه .از طرف ریحانه ببوسش


ممنون عزیزم. شما هم روی ماه دختر نازت رو ببوس
سیمرغ1
26 بهمن 91 0:14
ممنونم بووووووووووووووووووس