آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

سفر به اصفهان

1391/9/11 7:49
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

١٧ آبان با مادر جون اینها و خاله شهلا رفتیم اصفهان. یک هفته ای اونجا بودیم و شما هم کلی خوشت اومده بود از اون شهر مخصوصا باغ پرندگان. اینم عکسهای گل دخترم در سفر به اصفهان:

انگشترت رو عشقه جوجه کوچولو

شیطنتت رو عشقه

تو هوای سرد مشغول اب بازی هستی

یخ زدی مامانی؟

آرم بانک ملت رو خوب میشناسی

منارجنبان

چه کیفی کردی اینجا

خونه های روستایی

طاووسها رو ببین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دوست جون مامان
11 آذر 91 8:42
سلام دوستم کاش زیر عکسا می نوشتی کجای اصفهان هستش
ماشالا به ارشیدا ژستاش هر روز قشنگ تر میشه


فدات دوست عزیزممممممممم
هدی مامان پرهام
12 آذر 91 19:26
چه دختر نازی مو طلایی


ممنون هدی جان
اتنا مامان روشا یدونه
13 آذر 91 12:36
بابا خوش تیپ دلمونو بردی


ممنون آتنا جون
مامان فرشته
22 آذر 91 20:54
سلام
ای جانم..ماشالا به آرشیدای خاله... خداحفظش کنه برات


ممنون مامان فرشته عزیز
مامان غزل اینده(پریسا)
22 دی 91 11:15
سلام عزیزم من اتافقی به وبلاگت رسیدم خیلی دختر نازی داری ایشالله خدا برات حفظش کنه ایشالله سایت بالاسرش باشه من و هسرم عاشق دخترت شدم من لینکت کردم اگه خواستی یه سری بزن بعدش لینکم کن عاشق فسقلیتمممممممممم تورو خدا یه بوس محکم بکنش خدا کنه نی نی منم شبیه دختر نازت بشه بوس


پریسا جان ممنون از اظهار لطفت. امیدوارم خدا بهتون یه نی نی سالم و خوشگل هدیه بده.
مامان اميرحسين
13 اسفند 91 10:21
بابا!اومده بوديد اصفهان!!ميگفتيد گاوي گوسفندي چيزي..سر ببريم؟!


مرسی خانمی