آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

مامان درستش کن!

1391/11/16 11:36
897 بازدید
اشتراک گذاری

بدو میای پیشم و میگی مامانه مریم بیا یه کار مهم و خصوصی دارم باهات. میرم تو اتاقت میبینم سیم میکروفونت قطع شده. میگی برام درست کن میگم بزار بابا بیا برات درست کنه من وقت ندارم. بعد از چند دقیقه بهم میگی: مامان شما مهندس چی هستی؟ میگم برق. میگی پس چرا نمیتونی میکروفون منو درست کنی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!! خوب معلومه دیگه چاره ای نداشتم جز اینکه از حیثیت خودم دفاع کنم.

آرشیدای کوچولوی من

عروسک من

فدات بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مهسا مامی کیارش
16 بهمن 91 13:18
وای چقد تو نازی فرشته کوچولو عاشق اون موهای فرفریتم. دوست دارم عزیزم. ناخواسته اومدم به وبلاگت ولی خواستنی میام بیرون پرنسس کوچولوی دوست داشتنی ناز. خاله جونش آرشیدا واقعا نازه
عاشقشمممممممممممممممم
عزیزم لینکت کردم اگه هم اجازه ندی بازم لینکت میکنم و میام به دیدنت


مهسا جان ممنون از لطفت. من هم خوشحال میشم که با هم تبادل لینک داشته باشیم
بهاره مامان ونداد
17 بهمن 91 0:50
مو فرفری خوشکل مامانی اساسی زده تو حالت ها


دقیقا بهاره جان.
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 13:22
ای جانممم چه بلایی دخترررررررررر
ما اپ کردیم عزیزمممممممممممممم


ممنون مرجان جان
خاله فاطمه
17 بهمن 91 22:41
اره دیگهاین چه مهندسیه که نمیتونه میکروفون بچه رو درست کنه از خودت دفاع کن.در ضمن هر حرفی بزنی بر علیه خودت استفاده میشه هاااااااااااا



هههههههههههه درستش کردم چی فکر میکنی هان!
دوست جون مامان
21 بهمن 91 10:16
) فسقلی شیرین
دیگه مامان مهندس حواست باشه


حواسم جمع شده
رویا
29 بهمن 91 22:55
خوشم میاد از همین حالا خوب بلده کارشو افرین به باهوش کوچولو


واقعا!
مامان آرشيدا قند عسل
13 اسفند 91 9:59
عزيزم خوش تيپ مو فرفري


فدات عزیزمممممممم
گـُ لـ ی
24 اردیبهشت 92 17:55
خیلی نازه؛ ماشاالله ش ..


مرسی