آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

دنیای خیالی دختر چهار ساله من

1391/11/16 18:38
1,095 بازدید
اشتراک گذاری

بلـــــــــــــــــــه! تعجب نداره مامانه مریم. دخملت ماه بعدی چهار سالش میشه. به همین راحتی،به همین خوشمزه گی. چهار سال،چهار سال............ اگه هزار بار دیگه هم تکرار کنی چهار سال زندگی به عقب برنمیگرده. هیچ وقت دوباره اون روزی که تو عالم بیهوشی از زبون پرستار شنیدی که نی نی ات یه پسر خوشگل با صورت گرد و قرمزه تکرار نمیشه. همون موقعی که داشتی تو عالم خواب و بیداری غصه میخوردی که حالا من با اینهمه لباس دخترونه چیکار کنم؟

میان نوشت: ماجرای تولد پرنسس کوچولومو تو زادروز تولدش مینویسم.

میخواستم از خیالپردازی ارشیدا بنویسم یاد روزهای تولدش افتادم. اینروزها آرشیدا منم تو بازیهای کودکانه اش راه میده و من باید پا به پای اون خونمون رو یه جنگل بزرگ تصور کنم. زیر میز نهارخوری رو پر از عروسک حیوونی کرده و من باید هر روز بهشون اب و علف بدم. فاصله میون قالی سالن و راهروی اشپزخونه که یه رودخونه بزرگ هست و من هم مثل آرشیدا باید از روش بپرم. قالیچه قهوه ای کنار سرویس هم یه منطقه ای گلی(با کسره گ) هست که نباید روش راه بریم. فاصله بین مبلهای تک نفره هم که محل اقامتگاه خانوم هستش و من که اصلا اجازه ورود ندارم. کلا مشغول پریدن از جوب یا کاشتن گل و علف دادن به گاو و گوشفند و دور کردن پلنگ و شیر از خونمون هستم. اینه روزگار شیرین من

اینم عکس یکی از نقاشیهات که من عاشقش هستم. اسمش رو هم گذاشتی: ردپای میگ میگ

ردپای میگ میگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهره
16 بهمن 91 20:00
مهسا مامی کیارش
16 بهمن 91 23:20
پرنسس کوچولو نقاشیت خیلی نازه مثل خودت میدرخشه عزیزم


مرسی عزیزم
خاله فاطمه
17 بهمن 91 22:38
چهار سال گذشت....اما کنار ارشیدای شیرینم مثل یک رویا بود...الهی فدات بشم..قدر لحظه ها رو بدونیم
ممکنه زمانی برسه کـه بــرای زنـدگی
همـه چیـز داشتـه باشیـم غیـر از زمــــان...


دقیقا خواهر کوچولوی من.چرا من هنوز باورم نمیشه بزرگ شدی؟چرا به چشمم یه دختر کوچولو هستی؟
ابوالفضل و زینب
19 بهمن 91 19:32
_________$$$$$$$$$$ ____________$$$$$$$$$$$ _____________$$$$$$$$$ _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$ ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$ ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$ ______$$$__$$__$$$______________$$$$ ___________$$____$_______________$ ____________$$____$______________$ _____________$$___$$$__________$$ _______________$$$_$$$$$$_$$$$$ ________________$$____$$_$$$$$ _______________$$$$$___$$$$$$$$$$ _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$ _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$ ______________$$$__$___$$$______$$$$ ______________$$$_$__________$$_$$$$ ______________$$$$$_________$$$$_$_$ _______________$$$$__________$$$__$$ _____$$$$_________$________________$ ___$$$___$$______$$$_____________$$ __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$ _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$ _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$ _$$_____$___$___$$$$____$____$$ __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$ __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$ ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$ ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$ _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$ ______$$____$__$$$____$__________________$ _______$____$__$_______$$______________$$ _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$ i love u
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 18:59
واقعا زود میگذره عزیزم
اخیییییی چه بامزهههههه عزیزدلمی ارشیدا خوشگلللل
منم خیلی خیال پردازم همین الانش بهم میگن ژول ورن
بوسسسسس برای دختر گلیو مان خوبش


بووووووووووووس برای دوست عزیز خیالپردازمون
دوست جون مامان
21 بهمن 91 10:15
ایشالا خوشبخت بشه ایشالا 120 ساله شه
ایشالا دنیاش پر از شادی باشه تو دلش غم نباشه



فدات عزیزم. منم برات ارزوی بهترینها رو دارم
بهاره مامان ونداد
24 بهمن 91 0:59
چه بامزه استوقتی نقاشی بچه ها رو میبینم کلی روحیه میگیرم


دقیقا. دنیای بچه ها واقعا زیبا و قشنگه
سیمین مامی معصومه فاطمه
26 بهمن 91 13:31
سلام ارشیدا جون عزیزم خدا حفظت کنه من بیشتر روزا به وبت سر می زنم........نقاشیتم خیلی قشنگ بود آآآآآآآآآآآآآفرین..
خاله ندا
29 بهمن 91 1:54
نازی...چقدر احساس قشنگیه وقتی یه فرشته کوچولو دنیای ذهنشوبیان میکنه..
مریم جون
آرشیدا طلاروببوس
آرشیدا دختر خوشبختیه به خاطر داشتن تو...خداحفظتون کنه


ممنونم ندا جون. فاطمه خوشگلتو ببوس