آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

4 سالگیت مبارک

1391/12/12 9:10
1,463 بازدید
اشتراک گذاری

عشق کوچولوی من تولدت مبارک.

فرشته من الان خوابه اما دل من پر از خاطرات قشنگی که برام هدیه آورده. آروم میبوسمت تا آرامشت بهم نخوره.

احساس میکنم زمان متوقف شده و من تو تاریخ 12/12/1387 هستم. صبح ساعت 5 خاله فاطمه موهامو سشوار کشید و آرایشم کرد. منم تند تند نادعلی میخوندم. وقتی رفتم تو اتاق عمل موقع بیهوشی به ساعت نگاه کردم هشت و چهل و پنج دقیقه بود و از لحظه های که چشمهامو باز کردم مسیر زندگیم عوض شد. آرشیدای عزیزم ،من با تو خوشحالم،آرومم.

دوستت دارم و از خدا خوشبختیت رو میخوام. همیشه شاد باشی فرشته من.

عکسهای نوزادی تا الان در ادامه مطلب

روز اول در بیمارستان:

فرشته من به زمین اومد

تولد یک ماهگی:

یکماهگیت مبارک

عروسک منو ببین

فدای اون انگشتهای کوچولوت

چهار ماهگی:

تند تند شصت میخوردی

 

خوابیدنتو عشق است

ده ماهگی:

تازه ایستادن رو یاد گرفتی

یکسال و سه ماهگی:

دو تا سه سالگی:

عاشق فر موهاتممم

سه تا چهار:

نوروز 91

عروس کوچولو با کفشهای مامانش

عاشق ژستهات هستم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نغمه
12 اسفند 91 9:26
عروسک خاله نغمه تولدت مبارک زندگی همیشه به کامت شیرین


ممنون خاله نغمه مهربون. نیوشای گل رو ببوس
مامان یسنا
12 اسفند 91 9:32
خوشگل خانوم مو فرفری تولدت مبارک ایشاله سالیان سال زیر سایه پدر و مادر شاد و سلامت باشی


مرسی خاله جونی.
مامان هيراد و آراد
12 اسفند 91 11:39
چه عكسهاي قشنگي.اون عكسي كه كفشهاي بزرگ پاش كرده عاليه...عشق بزرگ شدن رو توي يك دختر كوچولو نشون ميده....
تولدش مبارك و اميدوارم كه هميشه خندون و شاد زير سايه پدر و مادرش زندگي كنه


منم عاشق اون عکسشم.
ممنون عزیزم
nafas.mm
12 اسفند 91 11:56
عزیز شیرینم
تولدت مبارک انشالا 120 ساله شی
قربون اون چشای معصومت


ممنون نفس جون. انشالله هر چه زودتر فرشته کوچولوت بیاد بغلت
خاله جون
12 اسفند 91 14:00
الهی فداش بشم من... خیلی خوشحالم عزیزم تو به دنیا اومدی تو چه عکسای قشگی گذاشته مامان مریم فداتون بشم من


ممنون خواهر مهربونم. هزار تا بووووووووووس از طرف من و آرشیدا برای خاله خوشگلش
ساسایی
13 اسفند 91 0:19
تولد پرنسس خوشکلمون مبارک
سالم و شاد باشی عزیزم


ممنون ساسایی عزیز.
مامان آرشيدا قند عسل
13 اسفند 91 10:01
جانم آرشيدا خانوم تولدت مبارككككككككككككككككككككككككككككككككككككك اميدوارم ساليان سال به خوشي و سعادت زندگي كني.


ممنون مامان ارشیدای عزیز. بوووووووووووس
مهسا مامان کیارش
17 اسفند 91 0:05
عزیزم تولدت مبارک عروسک خوشگلم. وای چقد توپولی بودی عزیزم


اره بهش میگفتیم رضا زاده
بهاره مامان ونداد
18 اسفند 91 16:22
عزیز دلم من چند وقت نبودم ببخشید پرنسس کوچولو تولدت مبارک


ممنون بهاره جونم
مامان سام
31 فروردین 92 15:11
ﺳﻼﻡ ﻋﺰﻳﺰﻡ.ﺍﻳﺸﷲ ﻋﺮﻭﺳﺶ ﮐﻨﯽ ﻓﺮﺷﺘﻪ ﻗﺸﻨﮕﺖ و
ﻣﻨﻢ ﻭﺍﺳﺶ ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺁﺭﺯﻭﻫﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﻡ.ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﻴﺸﻢ ﺑﻪ ﻭﺑﻼﮒ ﻗﻨﺪ ﻋﺴﻞ ﻣﺎ ﻫﻢ ﺳﺮﯼ ﺑﺰﻧﯽ و ﺍﮔﻪ ﻟﻴﻨﮑﻢ ﮐﺮﺩﯼ ﺣﺘﻤﺎ ﺧﺒﺮﻡ ﮐﻦ ﺗﺎ ﻣﻨﻢ ﺑﺎ ﮐﻤﺍﻝ ﻣﻴﻞ ﺍﺳﻢ ﺩﺧﺘﺮ ﺧﻮﺷﮕﻠﺘﻮﻥ و ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﺳﺎﻡ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﻢ.ﻳﻪ ﻣﺎﭺ ﺁﺑﺪﺍﺭ ﻭﺍﺳﻪ ﺁﺭﺷﻴﺪﺍﯼ ﮔﻞ ﺧﺎﻟﻪ


ممنون مامان سام
خوشحال میشم. حتما
گـُ لـ ی
24 اردیبهشت 92 16:49
خیلی عزیزه؛ خدا حفظش کنه ..

چه موهای خوشگلی هم داره ..

ماشاالله ..


مرسی از لطفت
سپيده
30 خرداد 92 15:47
سلام آرشيداي خوشكلم و مامان مهربونش عكسات به اندازه اي نازن كه از ديدنشون سير نميشم و مطمئنم حالا كه اين قدر شاد و سر حال و زيبايي به خاطر لطف خدا و زحمتهايي كه بابا و مامان عزيز ميكشن اميدوارم كه من هم بتونم مادر شايسته اي بشم ميبوسمت خوشكلم


سلام خاله جونی ممنونم از اینکه اومدی پیشمون شما بهترین مامان دنیا میشی مطمئنم