آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

تولد بهترین دختر دنیاااااااااااااااااااااااا

1391/12/12 13:41
982 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بهترین روز ماه اسفند....با یه عالمه زیبایی که خدا تو وجود یه دختر کوچولو قرار داده ....تا دلخوشیهای همه ی لحظه های شاد و غمگین من باشه....تا با شیرین زبونیاش حسابی دلبری کنه و حالم رو جا بیاره...

گل زیبای من تولدت مبارک..............فدای حرفات، همیشه خوشبخت و شاد باشی.....خنده هات از ته دل...گریه هات از سر شوقniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

تو می دانی چه احساسی دارم
تو می شنوی که چگونه می اندیشم
تو درک می کنی..
تو بهترین منی.....عاشق اسمم می شوم
وقتی
"تو "صدایم می کنی ......

niniweblog.com

تولدت مبارک ارشیدای خوبم..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

سارا
12 اسفند 91 14:12
آرشیداجان تولدت مبارک،من که ندیدمت و نمیشناسمت ولی همیشه از عکسای قشنگت لذت میبرم، آرزوی سلامتی و شادی خودت و مادرپدرت و از خدا دارم، همیشه راه زندگیت هموار باشه و تمام شرها برات به خیر تبدیل بشه و وجودنازت پراز برکت و آرامش باشه


ممنون سارا جان. از دعای قشنگ هم ممنون. منم براتون ارزوی بهترینها رو دارم
قالب و تقویم کودکانه
12 اسفند 91 14:13
طراحی تقویم اختصاصی 92 با عکس کودک شما با جدیدترین طرح هایی که جایی ندیدید بدون استفاده از تقویم های آماده هر طرحی مد نظر شما باشد ما آن را برای شما طراحی می کنیم http:baby-graphic.blogfa.com
مامان کوثری
12 اسفند 91 14:20
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
مامان آرشیدا
12 اسفند 91 14:30
خاله جونی ممنونمممم. ممنون که تو تمام این چهار سال حمایتم کردید. وقتی میرفتم دانشگاه یا سرکار شما مثل یه مادر مواظبش بودید. خواهر عزیزم دوستت دارم. برات ارزوی بهترین لحظات رو دارم. راستی متنی رو که نوشتی برای ارشیدا خوندم کلی ذوق کرد دست زد بوسم کرد
سبا
12 اسفند 91 14:42
آرشیدا..عزیزم...تولدت مبارک انشا... که همیشه سلامت و پاینده باشی زیر سایه مامان و بابای عزیزت


ممنون سبای عزیزممممم