آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

یه روز تعطیل

1390/8/27 21:03
532 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

بالاخره بعداز دو هفته هوا آفتابی شد و ما تونستیم بریم پارک . همین که از ماشین پیاده شدیم شما دستتاتو از هم باز کردی و یه نفس عمیق کشیدی و گفتی: مامانی هوا کشیدم. قربون حرف زدنت بشم باید بگی نفس کشیدم. کلی برا خودت تاب بازی کردی،یه چوب برداشتی و نشستی کنار برکه و گفتی دارم ماهی میگیرم. برگهای زرد و قرمز درختا رو با هم جمع کردیم. بعدش هم رفتیم دریا اونجا هم ماسه بازی کردی.

اینم چند تا عکس از گردش ما در جنگل پائیزی...........

  •  
  • اینجا هم افتادی و چونه‏ات خراشیده شد.مامانی فدای اون نگاه غمگینت بشه.
  •  
  • آرشیدا در حال ماهیگیری
  • قربونت بشم که موهات تو باد انقدر ناز میشه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

در آرزوي دو قلووووووووووووو
22 آبان 90 13:07
هزار بار ماشاللهههههههههههههه

خانمي قدر اين فرشته خوشكل رو بدون

و هر موقع به چشاي پاكش نگاه كردي برا منم دعا كن

خيلي وقته منتظر ني ني هسممممم

خيلي سختي كشيدم

خيلي دكتر رفتمممممممممممممممممم










مرسی عزیزم از صمیم قلب برات ارزو میکنم که خدا بهت یه نی نی سالم و خوشگل بده.امیدوارم زود زود مامان بشی


مرسی عزیزم از صمیم قلب برات ارزو میکنم که خدا بهت یه نی نی سالم و خوشگل بده.امیدوارم زود زود مامان بشی
عسل
1 دی 90 19:45
سوال : این دختره یا عروسک ???????????? هزار ماشاله