آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 2 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

دلخوری آرشیدا جونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

1390/7/17 22:58
333 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامانی دیگه برای خودش خانمی شده.برای جمعه شام مهمون داشتم-خاله های مامان (خاله عصمت و خاله شمسی) و مادر جونت و خاله شهلا اینجا بودند .منم حسابی سرم شلوغ بود و کلی کار داشتم.بعد از شام شما و پرنیان تصمیم گرفتید کارتون ببینید یه یک ساعتی مشغول تماشا شدید منم که دیدم چشمات قرمز شده صدات زدم و گفتم ارشیدا چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟دیگه تمومش کن.

فرداش ساعت 11:45 دقیقه تنبل خرس من تازه از خواب پا شدی و اومدی اون دستای کوچکت رو حلقه کردی دور گردنم و گفتی:مامان چرا دعوام کردی؟من گفتم کی؟شما هم گفتی دیشب پیش مهمونها  niniweblog.com.   الهی فدات بشم فدای غرورت بشمممممممممممم.دختر گلم ناراحت شد که جلوی مهمونها دعواش کردم.مامانی ببخشید من هنوز شما رو به چشم اون نی نی کوچولوم میبینم یعنی همه مامانا دوست دارن بچه هاشون هیچوقت بزرگ نشن. عسلم دیروز بهم یاداوری کردی که دیگه خانمی شدی برای خودت و من کشته این غرورتم.عاشقتم دخمل گلم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

masi
18 مهر 90 14:45
elaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fadash sham.khale dg asalio dava nakonia.eshghe mane
ثمين
1 آبان 90 18:11
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
خاله سمان
4 آبان 90 13:04
سلام مامان آرشیدا. چه دختر نازی داری. من عاشقش شدم.
واسش اسفند دود کن.
دیگه جیگرمو تو جمع دعوا نکن گناه داره خوب...



شیرین
8 آبان 90 22:56
الهیییییییییی نازی فدای غرورت خیلی دخملت ملوسه بماچش