آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی من

خانم مامان

1390/12/5 22:42
706 بازدید
اشتراک گذاری

تاب سواری

  Smiley دخترم دیگه برای خودش خانمی شده، کفشهای پاشنه بلند مامانش رو میپوشه تو خرید لباسهاش نظر میده قصه تعریف میکنه موقع آشپزی به من کمک میکنه ............آخ مامانی چه زود بزرگ شدی دیشب ازت قول گرفتم که همیشه دوستم داشته باشی و تنهام نزاریSmileyعزیزم یه روزی بزرگ میشی و میری دنبال سرنوشت خودت آرزو میکنم هر جا هستی و به هر کاری مشغول میشی لحظاتت پر از شادی و آرامش باشه....................................... مامانی یه روزی شما این وبلاگ رو که با عشق برات نوشتم میخونی دلم میخواد بدونی چه باشم چه نباشم همیشه نگرانتم  Smiley . از همین جا برات هزار تا بوس میفرستم.Smiley

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هستی تک از نی نی سایت
11 اسفند 90 10:28
عزیزم بهت تبریک میگم..ما شاا..آرشیدا جون خیلی ناز و ملوسه..محشره خدا برات حفظش کنه..وبلاگت و چیدان مطالب هم خیلی خوبن..همیشه شاد و سلامت باشی هم تو هم خانوادت..


ممنون هستی جون دوستان نی نی سایت همیشه به من لطف دارن
fateme
21 اردیبهشت 91 22:56
Ey babaaaa,ashke maro dar avordiaaaaaaa
آجی مهدیه
27 اردیبهشت 91 14:47
ای جااااااااااااااااااانم چقدر این کلاه و شال گردن بهش میاد بخولمت خومشلی آجی